kan noen vær så snill og hjelpe meg, er så utolmodig!

Lise Marie

Flørter med forumet
tok en test får noen ukes siden som viste svak positiv så vitt jeg kunne se streken, men den var der, og dro til legen men da var den negativ osså tok jeg en digital av cb noen dager etter der igjen den også viste negativ, så fikk jeg kjempe vondt i magen, som kjentes ut som mensen smerter og 2 dager etter kom mensen (små blødninger)!
har ofte hodepine, små kvalm og får brekkninger men kaster ikke opp, og hadde en periode der jeg hadde så ømme bryst at det føltes som jeg var i puberteten igjen..
 har lyst på så mye rart jeg egentlig ikke liker som for.eks ikveld fikk jeg det kicke på sjokolade is, som jeg egentlig ikke liker og makrell i tomat og daim sjokolade!

så lurer på om noen av dere vet va det kan være å om jeg kanskje kan være gravid men at det er for tidlig og at det ikke er nokk hcg til å slå ut på graviditets tester?

vil virkelig dette, hater ventetiden den er så lang og det kribler i magen bare ved tanken og samtili er jeg så utolmodig! :-p

Når skulle du hatt mensen da? Kanskje greit å vente til etter den skulle kommet, før du tester igjen.

Nesten nøyaktig det samme skjedde med meg en gang. Tok to tester hjemme. Begge viste svak positiv. Tok en til dagen etter som var negativ. Dro til legen, der var den også negativ. Så begynte jeg å blø... ikke like mye som en vanlig mens. Mye mindre faktisk, og annerledes blod og det varte bare et par dager. Antageligvis hadde jeg hatt en kjemisk graviditet. Nesten alle jenter/damer opplever dette minst en gang i løpet av livet. Hadde jeg ikke testa meg så tidlig (dumme meg) så hadde jeg aldri tenkt no over det en gang. Mensen kom jo nesten da den skulle. var bare litt annerledes. 
MEN, det kan jo godt være DU er gravid fordetom da. Bare delte mine erfaringer :-D

vart 2 uker over mensen, men plusselig kom den og jeg blødde kjempe my i 2 dager så endret det seg til små blødning!

håper jeg er gravid da :-D  skal ta en ny test snart!

Back
Topp