sunshinex Forelsket i forumet Septembergull'17 Sommerfuglene 24 Jan 2017 #1 Kan noen vær så snill å ta over som tilgangsansvarlig? Jeg står uten nett hjemme så får ikke lagt folk til godkjenning med tlf!!!
Kan noen vær så snill å ta over som tilgangsansvarlig? Jeg står uten nett hjemme så får ikke lagt folk til godkjenning med tlf!!!
Det er ikke bare bare Bernt Gift med forumet Septembergull'17 24 Jan 2017 #2 Jeg kan godt hjelpe til <3 Men kan ingenting om det?
sunshinex Forelsket i forumet Septembergull'17 Sommerfuglene 24 Jan 2017 #3 Det er ikke bare bare Bernt skrev: Jeg kan godt hjelpe til <3 Men kan ingenting om det? Klikk for å utvide … Forumansvarlig sender deg info. Skal sende hu en pm at du er med tusen takk samvittigheten gnager meg
Det er ikke bare bare Bernt skrev: Jeg kan godt hjelpe til <3 Men kan ingenting om det? Klikk for å utvide … Forumansvarlig sender deg info. Skal sende hu en pm at du er med tusen takk samvittigheten gnager meg
Vgm Forelsket i forumet Septembergull'17 ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ 24 Jan 2017 #4 sunshinex skrev: Kan noen vær så snill å ta over som tilgangsansvarlig? Jeg står uten nett hjemme så får ikke lagt folk til godkjenning med tlf!!! Klikk for å utvide … Jeg sendte deg pm, men hvem blir det riktig å sende til nå egentlig?
sunshinex skrev: Kan noen vær så snill å ta over som tilgangsansvarlig? Jeg står uten nett hjemme så får ikke lagt folk til godkjenning med tlf!!! Klikk for å utvide … Jeg sendte deg pm, men hvem blir det riktig å sende til nå egentlig?