Kan noen skrive en pm til meg?

Blakken

Gift med forumet
Januarlykke 2016
Jeg mistenker at jeg ikke ser mine varsel lenger... En evt. Innboks er heller ikke synlig. Kan noen like dette innlegget + sende pm? Vil ikke plage tilgangsansvalig før jeg vet sikkert :) bruker nettleser på mobil.

Done

Takk, da må jeg spør om hjelp :) fikk ikke opp varsel på hverken liker eller pm.

app eller nettleser, og har du innstillingene på at du SKAL ha varsel om det?

Jeg får ikke opp varsler på liker jeg heller på appen. Vet ikke med meldinger det har jeg ikke fått mer enn en gang :-P men får quotes og samtaler jeg følger.. syns det er like greit så blir det ikke så mye

Jeg har VALGT å ikke få varsler på appen., jeg bruker fulgte tråder mye da. Og forsåvit notifications, de er jo der, jeg får bare ikke noe pling. Da hadde jeg blitt gal. og jobben og

app eller nettleser, og har du innstillingene på at du SKAL ha varsel om det?

Jeg har på at jeg skal ha varsel (altså et sånt rødt merke med antall notefications). Har ikke app, bare nettleser, så er ikke noen pling som plager meg :) problemet er at nå finnes ikke( eller jeg finner ikke?) Der jeg før kunne trykke på Innboks og varsel. Er ingen "klokke" og heller ikke skriften "innboks". Har sendt pm til Tamara, meeen jeg finner ikke ut hvordan jeg finner evt. Svar (siden jeg ikke har en innboksknapp) :eek::D ikke vært eg problem før I dag, så får heller laste ned appen.

Last edited:
Back
Topp