J Jente2014Baby2017 Andre møte med forumet 28 Nov 2016 #1 Av ren nysgjerrighet, er det noen som har kunnskaper nok til å se hvor morkaken ligger utifra disse bildene?
Av ren nysgjerrighet, er det noen som har kunnskaper nok til å se hvor morkaken ligger utifra disse bildene?
-Løvinnen- Forelsket i forumet 30 Nov 2016 #2 Jeg er ikke noen lege/jordmor.. men vil tippe at de hvite områdene over baby er navletrengen(rød), og at morkaken er på toppen mot venstre (blå)
Jeg er ikke noen lege/jordmor.. men vil tippe at de hvite områdene over baby er navletrengen(rød), og at morkaken er på toppen mot venstre (blå)
Utålmodigemeg Gift med forumet Julibaluba 2017 Oktoberfruene 2018 30 Nov 2016 #3 -Løvinnen- skrev: Vis vedlegget 209691 Jeg er ikke noen lege/jordmor.. men vil tippe at de hvite områdene over baby er navletrengen(rød), og at morkaken er på toppen mot venstre (blå) Klikk for å utvide … Enig
-Løvinnen- skrev: Vis vedlegget 209691 Jeg er ikke noen lege/jordmor.. men vil tippe at de hvite områdene over baby er navletrengen(rød), og at morkaken er på toppen mot venstre (blå) Klikk for å utvide … Enig
DottyJune Forelsket i forumet 1 Des 2016 #4 -Løvinnen- skrev: Vis vedlegget 209691 Jeg er ikke noen lege/jordmor.. men vil tippe at de hvite områdene over baby er navletrengen(rød), og at morkaken er på toppen mot venstre (blå) Klikk for å utvide … Enig her jeg også
-Løvinnen- skrev: Vis vedlegget 209691 Jeg er ikke noen lege/jordmor.. men vil tippe at de hvite områdene over baby er navletrengen(rød), og at morkaken er på toppen mot venstre (blå) Klikk for å utvide … Enig her jeg også