Kan noen se hit litt?? CB DIGITAL

1995

Blir kjent med forumet
Hei! Jeg er idag 5+3 etter menstermin. Prøvde idag en digital test på morgen urin og regnet med 3+ men fikk bare 2-3. Strimmel/stav testene er sterke og veldig klare.
Er det et dårlig tegn eller kan jeg regne med å få 3+ til helgen når jeg er 5+6 - 6+0? :confused::confused:

- Legger ved bilde av testene -
 

Vedlegg

  • IMG_2741.JPG
    IMG_2741.JPG
    916,1 KB · Visninger: 146
Hei! Jeg er idag 5+3 etter menstermin. Prøvde idag en digital test på morgen urin og regnet med 3+ men fikk bare 2-3. Strimmel/stav testene er sterke og veldig klare.
Er det et dårlig tegn eller kan jeg regne med å få 3+ til helgen når jeg er 5+6 - 6+0? :confused::confused:

- Legger ved bilde av testene -

Digitaltester og tester generelt er ikke laget for å si noe om mengde hcg osv.
Har sett flere eksempler her inne hvor folk har fått målt hcg-mengde i blod som skulle tilsvare at man burde fått 3+ for lenge siden. Likevel viser testen 2-3. Så disse testene er ikke helt til å stole på.
Gratulerer med svangerskapet :)
 
Digitaltester og tester generelt er ikke laget for å si noe om mengde hcg osv.
Har sett flere eksempler her inne hvor folk har fått målt hcg-mengde i blod som skulle tilsvare at man burde fått 3+ for lenge siden. Likevel viser testen 2-3. Så disse testene er ikke helt til å stole på.
Gratulerer med svangerskapet :)


Takk for svar:Heartred det setter jeg veldig stor pris på!! Har igrunn lest det jeg også, men er noe med den tryggheten og få spørre selv..:laughing002
Åpnet den bare for moro for og se styrken på den digitale testen - og såden er nok like om hjørnet for 3+ for strekene var nesten likte sterke :love017 :D
 
Digitaltester og tester generelt er ikke laget for å si noe om mengde hcg osv.
Har sett flere eksempler her inne hvor folk har fått målt hcg-mengde i blod som skulle tilsvare at man burde fått 3+ for lenge siden. Likevel viser testen 2-3. Så disse testene er ikke helt til å stole på.
Gratulerer med svangerskapet :)


Men vil du si det stemmer med 2-3 på meg som er 5+3? De sier jo at for og få 3+ må være over 5 uker, kanskje 6 uker også :):)
 
Men vil du si det stemmer med 2-3 på meg som er 5+3? De sier jo at for og få 3+ må være over 5 uker, kanskje 6 uker også :):)

Jeg mener at testen ikke er til å stole på, fordi den har gitt 2-3 til gravide som er nærmere 6 uker og har så høy hcg at testen burde sagt 3+ :)
Så dermed kan det fint stemme med 2-3 på 5+3 :)
 
Jeg hører vel ikke til under denne delen av gruppa, men ville bare berolige deg med at 2-3 stemmer fint :)
Jeg fikk ikke 3+ før jeg var 5+5 :) og jeg prøvde hver dag fra 5+2, da jeg var redd for ny abort.. men gikk bare godt og resultatet er ei datter på snart 2 :)
 
Jeg fikk ikke 3+ før nærmere uke 6.
 
Back
Topp