Kan noen se her litt??

*MammaTonje*

Gift med forumet
I dag oppdaget jeg 2(!!!!!!) flåtten på 2 uker på meg!!!![:o][:o][:o] Hva skjer a?? For en ukes tid siden hadde jeg oppe på låret, og i dag fant jeg en på halsen min![:o]

Bør jeg si noe til legen eller? Altså siden jeg er blitt bitt 2 ganger nå?

huff hørtes ikke noe særlig ut...

men kan desverre ikke hjelpe deg siden je aldri har sett flått en gang

Er ikke sikker om det er nødvendig å si noe, men siden du er gravid hadde jeg tatt kontakt med noen og sagt ifra eventuelt spurt hvordan jeg skulle forholde meg.

må ikkje drasse me deg hele skogen hem da tøtto:[8D] hehe, hvis det e rødt rundt bittstedet og hovvent og du får feber så bør du ta en tlf men hvis ikke e det ikkje så gale

Har dere dyr? Vi har katt, og en dag så jeg noe lite sort som krabla på halsen til snuppa. hadde akkurat tatt henne opp fra gulvet. Og jaggu var det ikke en flott[&:] Hadde heldigvis ikke rukket å suge seg fast!!! så her sjekkes det for flott ofte nå ja!!!

Men så til spm ditt[;)] Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt legen og spurt bare sånn for sikkerthets skyld. Men har hørt at det er hun flottene som er mest smittsomme. Så var den litt sånn Lyse brun aktig? Da er det en hunn... Dem sa det på et tv prog en gang..

ORIGINAL: mb

Er ikke sikker om det er nødvendig å si noe, men siden du er gravid hadde jeg tatt kontakt med noen og sagt ifra eventuelt spurt hvordan jeg skulle forholde meg.

Tror jeg jeg hadde gjort også, bare ringt for å høre[;)]

jeg ville tatt kontakt med legen, siden du er gravid iallefall...

ORIGINAL: mb

signerer!

Back
Topp