kan noen oversette dette til meg?

kajen

Betatt av forumet
Gravy Mix

The ORGRAN wheat and gluten free Gravy Mix contains all vegetable derived ingredients and is cholesterol free. Full of natural vegetable goodness, the Gravy Mix is ideal as a thickener and an excellent means to add flavour to stews, soups and casseroles. Browns, seasons and thickens just like a rich gravy should, the ORGRAN Gravy Mix is suitable for even the strictest Vegan. Prepares in just minutes!

jeg er elendig i engelsk!

er det saus!?

ORIGINAL: kajen

Gravy Mix

The ORGRAN wheat and gluten free Gravy Mix contains all vegetable derived ingredients and is cholesterol free. Full of natural vegetable goodness, the Gravy Mix is ideal as a thickener and an excellent means to add flavour to stews, soups and casseroles. Browns, seasons and thickens just like a rich gravy should, the ORGRAN Gravy Mix is suitable for even the strictest Vegan. Prepares in just minutes!

jeg er elendig i engelsk!

er det saus!?

The Organ hvete og gluten fri Sause mix inneholder .......... ingredienser og er kolesterol fri. Full av naturlige grønnsaker (et eller annet). Sause Mix er ideell som en tykner og bra som å bruke som "mel" til stuinger, supper og kasseroller. ...., krydres og tykner like fult som en rik saus gjør, Organ Mix er passende også til den strikteste vegeterianer. Lages på kun få minuter.

Sånn ca[;)][8D]

Alle ......... er jeg litt usikre på hvordan jeg skal oversette riktig[8D]

tuusen takk :)

Gravy Mix

Den ORGRAN hvete-og glutenfri Gravy Mix inneholder alle vegetabilske avlede ingredienser og er kolesterol fri. Full av naturlige vegetabilsk godhet, er Gravy Mix ideell som "tykner" og en utmerket måte å legge smak til stuinger, supper og gryteretter.

Utarbeider i løpet av minutter!

Skjønte ikke helt den siste setningen... [8|]

Back
Topp