kan noen løfte meg opp igjen??? har nådd bånn

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
føler meg helt utslitt for tiden[&:] er så redd!!!bekymret!!men likevell så glad liksom[:)]
jonathan har vert igjennom så mye allerede i sitt korte liv, hvorfor han???
han reagere på medisinene så vert mye dårlig, kom hjem fra st,olavs på lørdag. han har verdt der pga dårlige verdier i blodet!
blir sendt til sanviken nå men veit ikke når. føler bare alt er satt på vent nå, venter bare på en tlf og vi må dra nedover med en gang.
føler jeg ikke ser ende på noen ting mest pga jeg tviler mye på legene som har hat med jonathan og gjøre. pga feil info!pga feil diagnose!pga dårlige leger (så klart ikke alle) pga systemet her i norge er noe dritt om du har syke barn!
kunne sikkert sagt 1000 ting men det blir vell kjedelig for dere og høre på min syting hele tiden!!!![:(][:(][:(][:(][:(][:(]
hva skal jeg gjøre????

huff vet ikke hva jeg kan si men kan sende deg en god trøste klem og håper alt går bra snart

Skjønner at du er fortvilet og håper det går bedre med sønnen din snart

(må allikevel påpeke at det finnes få land i verden med et så godt helsesystem som vi har i norge - i de fleste land må man selv betale alt av behandling og medisin, og man får ingen hjelp fra staten)

Uff, vet ikke va du skal gjøre, men sender deg en stoooor trøsteklem!

ja vi er heldige her i norge ikke no med det! men når man sitter midt oppi det med syke barn får man se den mørke siden av systemet og det er ikke lett

ORIGINAL: MarcusMamma

huff vet ikke hva jeg kan si men kan sende deg en god trøste klem og håper alt går bra snart

[:o][&o][:o] aner ikke hva jeg kan si jeg.... Bortsett fra at du har en UTROLIG herlig liten gutt[;)]
Livet er urettferdig, og ting går  ikke alltid som vi vil her i livet.....[&o]
Håper inderlig du får den hjelpen du har kvrav på og at de finner ut av ting NÅ..

*trøstekozkoz*

Denne er til deg:

http://youtube.com/watch?v=1lFiH0MKVkc&feature=related

[:)]

å tusen takk, det er yndlings sangen min[:)][:)]

Jeg har ingenting fornuftig å si, så da sender jeg heller bare en klem..

ORIGINAL: ~Lucky~

ORIGINAL: Jonathan`s mamma

å tusen takk, det er yndlings sangen min[:)][:)]

[:)]

Skriv dagbok. Før opp hva legene gjør osv, og evt. reaksjoner hos gutten din.

Da føler du at du gjør noe aktivt selv også for å holde øye med helsa til gutten din, og senere kan det hende nettopp den infoen er nøkkelen til best mulig behandling!

o()o

Sjønna ka du mein, man merka det ekstra godt når man e midt oppi det. Send dæ en go styrke klæm

ORIGINAL: ToveMora31

[:o][&o][:o] aner ikke hva jeg kan si jeg.... Bortsett fra at du har en UTROLIG herlig liten gutt[;)]
Livet er urettferdig, og ting går  ikke alltid som vi vil her i livet.....[&o]
Håper inderlig du får den hjelpen du har kvrav på og at de finner ut av ting NÅ..

*trøstekozkoz*

Back
Topp