Kan noen hjelpe??

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
For tre uker siden solgte jeg en mobil på Finn.no. Kjøper skulle betale frakt, og valgte av den grunn billigste forsendelse, B-prioritert brev. Han har enda ikke fått pakken (sier han), og krever pengene tilbake fordi han mener jeg prøver å lure ham...[8|] For alt jeg vet har han fått mobilen og prøver å lure meg...
Men han kan vel ikke kreve det? Det var jo tross alt han som valgte å få mobilen tilsendt som brev.
Hadde han valgt f.eks. Smart post, hadde vi kunnet spore pakken, og innholdet hadde vært forsikret.

What to do??

Har du kvitteringen på at du har sendt en pakke? Det er ikke mye bevis i seg selv, men det er vel noe.

Og hvis du har mail på at han ønsket du sendte den på den billigste måten så er det jo hans egen "feil".
Mener nå jeg! :)

ORIGINAL: Trone

Har du kvitteringen på at du har sendt en pakke? Det er ikke mye bevis i seg selv, men det er vel noe.

Og hvis du har mail på at han ønsket du sendte den på den billigste måten så er det jo hans egen "feil".
Mener nå jeg! :)

Alt er tatt pr. telefon (ikke sms), derfor har jeg ikke mail. Er ikke sikker på om jeg har kvitteringen, men der stod det uansett bare at jeg hadde betalt 76 kroner. Står jo ingenting navn eller noe ettersom pakken er sendt som brevpost.

Hmmm, da vet jeg ikke[&:]
Men har du i salgsannonsen din at pakken er ditt ansvar til den er i kjøpers hender? Hvis du har det så er jo saken grei, men hvis du ikke har det så.. I dont know! :/

Dytter heller litt jeg ;)

Back
Topp