Kan noen hjelpe? Sen hcg stigning...

1rosa+1til?

Elsker forumet
Hei hei...

Er det noen her inne som ikke har testet pos føre senere uti svk? Jeg er 4+4 i dag (trur jeg) Mensen er 1 uke over tia og jeg føler meg såååå gravid. 

Men broblemet er at testene er noen dager negative og andre dager svakt pos! Jeg tester med tester fra billigetester.no . Bare syntes at dette er så rart, for med gulljenta testa jeg pos allerede føre mensen skulle komme...

Takk for svar!

Jeg tror desverre at det er et dårlig tegn. Det tyder på at hcg ikke stiger, men at du har bittelitt i kroppen. Testene er antagelig positive da urinen er veldig konsentrert.
Jeg ville nok bestilt en time til legen for å sjekke hcg stigning ved blodprøver hvis ikke "mensen" kommer.

Ville evt ha tolka det som at du hadde el senere enn antatt..

For min del, så er det et negativt tegn. Begge graviditetene har testene enten ikke blitt sterkere eller blitt svakere. Mista begge gangene. Jeg ville tatt meg et par turer til lege å få målt hcg-et minst to ganger med et par dagers mellomrom. Lykke til!

Du kan evt kjøpe en digital test. De krever mer hcg enn billigtestene.. Men det beste er nok å ta en tur til legen og ta to blodprøver med to dager mellom :) Krysser fingrene for deg :) 

Takk for svar!!!

Tok en test etter å ha postet denne tråden og da var streken enda tydligere pos i dag :D Så jeg får ta meg en tur og snakke med kontor dama på mandag :D Hun kjenner meg og vet hvor tøft vi hadde det føre gulljenta kom :D

Back
Topp