Kan noen hjelpe (samme som mai)

ORIGINAL: Shaanett
  • Jeg er en åpen, ærlig og pålitelig person som også er ryddig, arbeidsvillig og vant til selvstendig arbeid. Jeg er utadvent og samarbeider godt med andre mennesker.

• Jeg liker å lære nye ting, og setter veldig pris på all veiledning. Videre er jeg kreativ og nøyaktig, og ikke minst, punktlig. Jeg er svært fleksibel, kan ta imot ordrer og eventuell kritikk, har ingen motforestillinger til andre mennesker. Jeg også har fått mye ros for å være en god teamarbeider og med stor arbeidskapasitet.

woohoo!!! tuuusen takk!!

Jeg er en selvstendig og ansvarsbevisst jente. Er utadvendt og har veldig lett for å bli kjent med nye mennesker. Dette føler jeg er viktige egenskaper siden man må kunne være imøtekommen både til barn og foreldre/voksne i barnehagen.

Jeg ser på meg selv som fleksibel og lettlært. Trives med varierte og spennende oppgaver, og tar utfordringer på strak arm.

Jeg er ikke redd for å prøve noe nytt, eller rett å slett å dumme meg litt ut!

Jeg er ei positiv og glad jente, og er meget sosial av meg.

Jeg mener jeg passer til denne jobben siden jeg er glad i barn, rolig og arbeidsom.  Ellers tror jeg at jeg kan bidra med både engasjement og positiv innstilling.

Tihi.. Jeg er assistent i barnehage og hadde dette med i min søknad.. Så på meg funka dette! hehe...
Lykke til! Å jobbe i barnehage er fantastisk givende! Klem fra GRAVIDE *Klar*....

Back
Topp