Piiinky
Andre møte med forumet
Hei
Eg klarer ikke og tyde bildet, ville vite kjønnet men at de skulle skrive det på en lapp. Men det var ikke lov, så hun tok et bilde som eg kanskje ville klare og tyde. Far fikk ikke være med på ultralyd, derfor valgte eg og ikke vite det. Men no er vi blitt enige om å se på bilde men skjønner ikke så mye
Eg klarer ikke og tyde bildet, ville vite kjønnet men at de skulle skrive det på en lapp. Men det var ikke lov, så hun tok et bilde som eg kanskje ville klare og tyde. Far fikk ikke være med på ultralyd, derfor valgte eg og ikke vite det. Men no er vi blitt enige om å se på bilde men skjønner ikke så mye
Men jeg er kanskje helt på jordet her 
Enten ville jeg ringt inn og spurt, eller bare ha det som en overraskelse. Men syns det var rart at jordmor ikke ville skrive kjønnet på en lapp til deg? Jordmor skrev kjønnet til meg på en lapp, det var null problem. Hun sa samtidig med en spøkefull tone at selv om de var sikre, så kunne de ta feil likevel, så jeg måtte ikke bli sint på henne hvis det ikke stemte

KK. Jordmor beklaget veldig og syns det selv var dumt man ikke kunne gjøre unntak i disse tider. Men de var pålagt å vise pasienten kjønnet om pasienten ville vite.