Kan noen hjelpe og tyde bilde ?

Piiinky

Andre møte med forumet
Hei

Eg klarer ikke og tyde bildet, ville vite kjønnet men at de skulle skrive det på en lapp. Men det var ikke lov, så hun tok et bilde som eg kanskje ville klare og tyde. Far fikk ikke være med på ultralyd, derfor valgte eg og ikke vite det. Men no er vi blitt enige om å se på bilde men skjønner ikke så mye

Vedlegg

• C8B73077-FF95-4680-B385-22D33C2E3257.jpeg
    C8B73077-FF95-4680-B385-22D33C2E3257.jpeg
    26,4 KB · Visninger: 216
Hei

Eg klarer ikke og tyde bildet, ville vite kjønnet men at de skulle skrive det på en lapp. Men det var ikke lov, så hun tok et bilde som eg kanskje ville klare og tyde. Far fikk ikke være med på ultralyd, derfor valgte eg og ikke vite det. Men no er vi blitt enige om å se på bilde men skjønner ikke så mye
Bildet var ikke det beste jeg har sett , men om jeg ikke er helt på jordet så ser en lårbenet , og i midten der kan en se kjønnet ? Om det er slik jeg tolket det så er det uten tvil en liten gutt :happy: Men jeg er kanskje helt på jordet her :oops:

Det er de eg har kommet frem til og. At det er noe i midten der, at det er en gutt Men veldig vanskelig og tyde. Ser litt ut som bilde er tatt i en slags sitte stilling under i fra

Det er de eg har kommet frem til og. At det er noe i midten der, at det er en gutt Men veldig vanskelig og tyde. Ser litt ut som bilde er tatt i en slags sitte stilling under i fra
Jeg og tenker at det er tatt i den vinkelen ;) Jeg fikk selv et bilde med fra ul der en tydelig ser kjønnet for å kunne vise pappaen.. og det kan minne litt om ditt :) Der jeg ser hos deg at det er en gutt er det ingenting på mitt bilde ;)

Jeg klarer ikke se hva som er hva på bilde :wacky:
Det eneste jeg fikk høre fra jordmor på ultralyd var at det skal være en strek som går oppover eller nedover. Du kan jo ringe inn til sykehuset/klinikken da å spør hva det er? De skal ha notert det.

Jeg skjønner ikke hva som er hva. Jeg venter en gutt, men vi fikk bilde nedenfra opp. Ser da tydelig penis og testiklene. Men når jeg sammenligner med ditt bilde ser jeg ikke helt at det ligner. Jeg ville ringt for å spørre.

Jeg er ikke noe god på å tyde UL-bilder, så tør ikke prøve en gang:hilarious: Enten ville jeg ringt inn og spurt, eller bare ha det som en overraskelse. Men syns det var rart at jordmor ikke ville skrive kjønnet på en lapp til deg? Jordmor skrev kjønnet til meg på en lapp, det var null problem. Hun sa samtidig med en spøkefull tone at selv om de var sikre, så kunne de ta feil likevel, så jeg måtte ikke bli sint på henne hvis det ikke stemte:p

Jeg klarer ikke se hva som er hva på bilde :wacky:
Det eneste jeg fikk høre fra jordmor på ultralyd var at det skal være en strek som går oppover eller nedover. Du kan jo ringe inn til sykehuset/klinikken da å spør hva det er? De skal ha notert det.
Sniker
De er vel ikke pålagt å skrive ned kjønnet noe sted?

Her er det ingen tvil. Sånn så det ut mellom beina på min gutt også, så dette er helt klart gutt :D

462E5968-7A5D-48FB-97A3-190F3D5070C9.png Du kan poste på facebook på nub-theory, der tyder de hele tiden, de kan også tegne opp for deg så du får se. Søk på The Nub Team på facebook :cat:

Sniker
De er vel ikke pålagt å skrive ned kjønnet noe sted?

Pålagt og pålagt, de har jo et register de lagrer info i. Antar det er ganske standard å skrive ned all info man finner på ultralyden. Det er nok ingen regler for det, men de skriver nok ned kjønn dersom de finner kjønn på ultralyden. Skader uansett ikke å spør.

Jeg var på ultralyd i dag. Fikk ikke lov å skrive det på lapp.. det var en ny regel :sorry: KK. Jordmor beklaget veldig og syns det selv var dumt man ikke kunne gjøre unntak i disse tider. Men de var pålagt å vise pasienten kjønnet om pasienten ville vite.

Back
Topp