kan noen hjelpe meg?

Sier det samme jeg sa inne på Desember09:

Er faktisk lei av at folk kommer inn på terminforumene for å sanke stemmer [&:]

unnskjuld.. var ikkje meningen at dere skulle bli sure.. viste ikje at folk pleide å mase etter stemmer her inne.. folk pleier jo å spørre om allt muligt egentlig så burde jo ha tenkt meg til det... hadde bare såå lyst på genseren eg har laget og aner virkelig ikje kossn eg skal klare å vinne uten hjelp i fra dere/andre...:( tenkte at det kunne ikkje skade å spørre fint.. selvom eg ikje syns det er så kult å spørre andre etter stemmer.. sorry... men til dere som har stemt er eg ufattelig takknemmelig for hjelpen...

Blir ikek sur. Bare skjønner ikke hvorfor så mange må komme inn på terminforumene med sånt.

ORIGINAL: maddis97

dagens gode gjerning? er med i en konkuranse og har såååå innmari lyst å vinne.. bare eg blir en av ti beste..er foreløbig på 26 plass..
kan akurat du hjelpe med meg en stemme??
blir så evig glad da.. hver stemme teller..:)  tuuusen takk...:)

http://dalegenser.no/#/galleri/stemmer/2/KhWNO

hører du til på november 2009?? om ikke.... syns jeg du kan tusle stille ut igjen [:-].
Griet med de som hører til her altså... de kan jo be om hjelp.... men om alle skal renne ned dørene her med stemmetråder blir det fullt..Sånt tar man på generell!!

og nei.. jeg er heller ikke sur. [:)]

Skjønner ikke at det skal være noe problem, du fikk min stemme[;)]

ORIGINAL: TonjeJenta

dagens gode gjerning? er med i en konkuranse og har såååå innmari lyst å vinne.. bare eg blir en av ti beste..er foreløbig på 26 plass..

hører du til på november 2009?? om ikke.... syns jeg du kan tusle stille ut igjen [:-].
Griet med de som hører til her altså... de kan jo be om hjelp.... men om alle skal renne ned dørene her med stemmetråder blir det fullt..Sånt tar man på generell!!

Som jeg skulle sagt det selv [:)]

skjønner heller ikke at det er noe problem...! Du har selvfølgelig fått min stemme også[:)] Lykke til!

ORIGINAL: lenemor88

skjønner heller ikke at det er noe problem...! Du har selvfølgelig fått min stemme også[:)] Lykke til!

Jeg liker heller ikke at det er så mange som har kommet inn her for å sanke stemmer..

Men du fikk min stemme nå da...

Kjæmpefin genser[;)]

ORIGINAL: schatzi

Kjæmpefin genser[;)]

ORIGINAL: Purken

ORIGINAL: schatzi

Kjæmpefin genser[;)]

Min stemme fikk du også[;)]

ORIGINAL: BlessItBe

ORIGINAL: TonjeJenta

Som jeg skulle sagt det selv [:)]

AMEN

Back
Topp