kan noen hjelpe meg

fano

Gift med forumet
jeg tok test i dag også, den er mye sterkere og den syns veldig godt. kan dere se noe? Jeg prøvde og ta bilde md digitalkamera men det var jaggu ikke lett og få klart bilde [8|] men jeg ser den klart og tydelig og alle andre her hjemme også  [:D]

Litt uklart bilde..
Men tror jeg kan skimte en strek der.... [:D][:D][:D]

Jeg ser streken.

Iiiih! Ingen tvil om at det er en strek der nei[:D] Drister meg å si gratulerer jeg altså[:D][:D][:D]

Hihi, den er veldig sterk her den ligger, klarer ikke og la vært og titte liksom [:D][:D][:D]

ORIGINAL: fano

Hihi, den er veldig sterk her den ligger, klarer ikke og la vært og titte liksom [:D][:D][:D]

Det skjønner jeg vennen. [:)][:)][:)]
Blodprøven er på torsdag?

Det stemmer. Og har ingen tegn til blødning heller, det er første gang. Er litt gira nå jeg altså [:D][:D][:D]

ORIGINAL: *Bobbo*

Jeg ser streken.

jeg ser!!!!

ORIGINAL: Angelicka24

Iiiih! Ingen tvil om at det er en strek der nei[:D] Drister meg å si gratulerer jeg altså[:D][:D][:D]

Hihi[:D][:D]

ORIGINAL: fano

Det stemmer. Og har ingen tegn til blødning heller, det er første gang. Er litt gira nå jeg altså [:D][:D][:D]

Jeg er gira sammen med deg. Hihi. [:)][:)][:)]

Gratulerer Fano! [:D] Dette ser veldig lovende ut! Jeg fikk aldri så sterk strek den gangen jeg ble kjemisk gravid, så jeg tror ikke dette er en kjemisk hvis det er det du mistenker.

Håper blodprøven gir et like positivt svar! [:)] 

ingen tvil ser streken kjempe godt[:D][:D][:D]gratulera så mye[:D][:D][:D]

Jeg ser streken.

sign

weeeeee [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Lisa..

Ser den klart og tydelig!!!
Gratulerer fano[:D]

Utrolig koselig!!!!

Min var negativ i dag også [:(]

håper det. Foreløpig termin er 28 februar. Håper den holder seg heeeelt dit [:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Jaaaaaa JIPPI!!!!!! Den er jo helt tydelig[:)][:)][:)][:)]

[:D][:D]

ORIGINAL: Nesing

Ingen tvil om at det er to streker der, så jeg hvisker et stille og forsiktig gratulerer enn så lenge! Håper alt går bra fremover og at blodprøven på torsdag ikke levner noen tvil. 

Jeg ser streken.

Back
Topp