Kan noen hjelpe meg......

mklu83

Gift med forumet
Mailykke 2018
Kjenner jeg er litt nervøs for ul på torsdag.
Er redd for å bli overstimulert, og dermed må avbryte forsøket. 

Hormondosen ble jo økt fra 15O IE til 262,5 IE. Jeg syntes dette høres mye ut.
Og så kjenner jeg meg litt øm, noe jeg ikke gjorde forrige gang.
Men selvfølgelig stikker jeg jo mer nå, som gjerne kan være en årsak..

Men dersom de ser veldig mange eggsekker på ul på torsdag. Hva gjør de då? Noen som vet?
Setter jeg eggløsningssprøyten uansett? Er det mulig å vente noen dager uten stimulering for å så sette eggløsningssprøyten? Eller avbrytes forsøket automatisk.
Masse spørsmål som jeg håper noen kan svare på....
Klem.

Jeg var oppe i 375 i dagsdose hvis det kan være en trøst? Og for meg var det et must å kjenne at jeg var øm i eggstokkene, de gangene jeg ikke kjente noe hadde jeg bare tre-fire eggposer... Så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg...

Men vi er jo forskjellige, jeg kjenner det i eggstokkene når jeg har naturlig eggløsning også...

Lykke til! Det går sikkert kjempebra! [:)]

heisan! Dette vet jeg ingenting om... men jeg ønsker deg masse lykke til på torsdagen! Håper alt viser seg å være i skjønneste orden! er nok helt naturlig å ha hodet fult av slike tanker nå når det virkelig nærmer seg[:)]

Dette her går nok bra, håper at den økte dosen setter fart på eggene dine slik at de blir fine og modne til uttaket. Tror ikke du trenger å være redd for ovestimulering, for da hadde du ikke fått en slik dose.

prøv å slapp av[:D]

eg begynte på 300ie på siste forsøket[:D]

så dette går nok bra[:D]

eg var veldig øm i eggstokkene mine,fikk ut 17 egg, så det er bra du kjenner at det er noe der[:D]

lykke til på ul[:D]

Jeg kan nok ikke gi noe godt svar, men jeg kan ønske deg masse lykke til [;)] Dette går nok så bra så [;)] Vi er mange som krysser fingrene for deg vet du [;)]

Back
Topp