kan noen hjelpe meg??

livemor

Betatt av forumet
jeg er første gangs gravid, å har vært på ultralyd fikk termin 5 januar, men spørsmålet mitt er.. når begynner jeg å kjenne liv?? jeg er ganske overvektig.. 120 kg.. kanskje det spiller inn.. syns det er så fælt når mine venner som er kommet like langt som meg er så glade for at de kjenner liv.. mens jeg kjenner ikke no.......

Må bare svare jeg selv om jeg hører til i desemberklubben......

Det Har ingen ting å si at du er overvektig. jeg er større enn deg. Første gangen jeg var gravid kjente jeg ikke ikke liv før i uke 22. Denne gangen har jeg følt/kjent liv siden uke 14. Men kunne først kalle det spark i uke 21. Husk at babyen kjenner du inne i deg og inni er vi alle like(ok....nesten da)

Det er mulig at det er noe vanskeligre for andre å kjenne spark uten på magen før det har gått en tid. men selv dette har flere faktorer enn om at du er stor. Hvordan ungen ligger osv. Babyen min ligger veldig lavt denne gangen. og siden jeg er stor rundt vomma, blir det vanskelig å kjenne.

Ta tiden til hjelp du..... plutselig en dag kjenner du at det er der[:D]

Gratulerer med baby i magen!!! 

Är också överviktig och jag har fått ett par sparkar, men det var egentligen först igår kväll som jag verkligen kände lite små rörelser också, så det är nog väldigt individuellt och har inte nåt med vår vikt att göra, tror jag iaf [:)]

Back
Topp