kan noen hjelpe meg?

lillemor80

Forelsket i forumet
har funnet ut at vi kanskje må gi Felix noe mer enn bare mme nå. Han har begynt å våkne flere ganger om natta og er skikkelig sulten da. så tenkte å begynne med noe fast føde. Men hva? Og når? Og hvor mye? Kjenner jeg er ganske blank på området altså, og helsesøster fraråder å begynne så tidlig...så kan noen gi meg noen tips??

ehh....kan jo prøve å lage velling (tynn grøtblanding) om kvelden ,men tror ikke du skal forvente noen mirakler av det altså..jeg holdt på i flere uker med oftere nattmating før "grøteffekten" kom. har du noen mulighet til å gi mer mme eller er du oppe i full dose??? tror det er en overgang akkurat i de ukene der som kan være travle..jeg begynte med grøt for ca 14 dager siden pga lite vektøkning og det er ikke før i natt at Robin sov over første gang.da gir jeg grøt til lunsj og kvelds..men hvis du gir litt velling så vil han kanskje sove roligere mellom matingene...prøv deg litt frem.noen mager tåler godt grøt og andre ikke...

Har gidd grøt fra 14mai å hun er nå snart 4 månder, sover litt lenger om natten. men grøten får hun først samme med litt melk. så får hun flaske med melk ca en time etterpå. sover fra ca 22 til ca 04.30 eller noe sånt. får bare leve med det. vet ikke hvordan jeg ska få henne til å sove lenger[&:]

Back
Topp