kan noen hjelpe meg?

iris29

Forelsket i forumet
eg har fått vondt i magen.. kjennes ud som om det sprenger.. samtidig har eg fått vondt under ribbeina bak i ryggen.. vanskelig å forklare.. noen som har vært borti det samme?

Er ikke kynnere du har???? Er magen hard???

mnja, vet ikke om d er d samme, men kjenner det godt øverst i magen - samtidig som det kjennes ut som magen henger fast i noe bak i ryggen.  Veldig ubehagelig, og det eneste som får det til å lette er å legge meg helt flatt en stund.  I ribbena kjenner jeg det bare når junior strekker seg ut. Snakket med legen om det, men fikk ikke inntrykk av at noe var galt.  Er du bekymret må du jo likevel få det sjekket.

det føles på en måte som kynnere... men ikke helt..

det hjelper liksom ikke å bevege seg, da blir det bare sterkere..

nei, ikke hele tiden.. bare sånn me jevne mellomrom... nå skal eg ta tiden.. skal jeg både ta tiden på hvor lenge det varer og hvor stort mellomrom der er i mellom? syns det er ganske variert i styrke på en måte.. takk for svar :-)

Oj.. høres ut som rier ja. Bare etter hvordan de har blitt forklart da jeg ikke har hatt det selv.

ta tiden når de starter og hvor lenge de varer...ta det i ca 1 time..skriv det ned på en lapp...når de er kraftigere enn normalt -sett et kryss bak...Er det regelmessige mellom 5-10 min mellomrom eller mindre ring føden og ta med lappen

Og mellomrom tiden.

det virker som det har roet seg, og har vært ganske uregelmessig på tid..så nå prøver jeg å legger meg.. så satser jeg på at det bare har vært noen sterke kynnere ;-) tusen takk for hjelpen..

Back
Topp