Kan noen hjelpe meg?

Twinpiker

Betatt av forumet
Jeg er kvalm hele tiden (hjelper å spise litt, jeg fryser og kaldsvetter, har stadig ugjenkjennelige menssmerter/livmorvoksesmerter og er kjempe trøtt (svir i øynene hele tiden). Jeg har ikke opplevd dette før og er jeg gravid, må jeg være ca i 8 uke.
MEN jeg har ikke ømme bryster eller forandring på brystvortene! Pluss at jeg hadde en mens i februar!
Kan jeg være gravid til tross, eller har jeg vært syk i mange uker?

Formen går selvfølgelig litt opp og ned..
Men jeg har aldri før opplevd menssmerter uten å ha mensen! Så kalte voksesmerter?..
Pleier ikke en gang å ha menssmerter når jeg faktisk har mensen.

Blir utrolig glad for svar, hvis det for eksempel er noen der ute som har vært gravide og ikke fikk ømme bryster før langt ut i svangerskapet må dere gjerne svare..

usen takk på forhånd!
Optimistisk..

Jeg er snart 7 uker på vei og har nesten ingen plager.Er ikke kvalm, ikke vondt i brystene. Føler meg bare litt oppblåst i magen.

Ja, jeg kan jo håpe..

Æ fikk ikke ømme brysta før halvveis ut i svangerskapet..
Ta en test da vel. Hadde vel vært hyggelig å være gravid?!

Min vennine som nå er gravid i 9 uke har ikke kjent noe til ømme bryster i det hele tatt, men har mange andre svangerskapstegn, som du[:D]

Alle får forskjellige symptomer når dei er gravid, eg var i kjempe form heilt til uke 8, da ble eg kjempe dårlig og det varte til uke 11-12. Lykke til!

tusen takk for alle svar! Huff, merker jeg blir optimistisk nå..
Skal ta en test i kveld (samboeren kjøper med seg fra jobb) så da får vi se =)

Ja dere skal selvfølgelig få vite! [;)]

hei
jeg er gravid i uke 25 og jeg har verken vært kvalm eller hatt noe særlig ømmebryster. kun nå i det siste jeg har begynt og få litt ømme bryster, det er veldig fra person til person, noen har ikke noen graviditetstegn i det hele tatt gjennom hele svangerskapet og andre har omtrent fra dag en... lykke til...

Nå har jeg tatt testen, var negativ..
Står at den er 99 prosent sikker, så da er det vel ganske sikkert da.. sukk

Sende dæ en klem, æ!!

nei, vi har ikke prøvd lenge i det hele tatt. Tenkt jeg skulle prøve å drikke litt slimoppløsende hostesaft ved neste EL.. har troen på den![;)]

Hmmmm...
Det er det som er så rart, for jeg føler meg så gravid, har hvertfall aldri følt meg så rar før, spesielt med tanke på disse smertene og murringene i livmoren+kvalmen.
Hvor langt i svangerskapet var venninnen din da hun fikk negative tester? 
Men HVIS jeg er gravid er jeg i tilfelle i 8 uke og det ville vel vist seg på en graviditetstest!?? Eller hva tror du?

Det var en sånn 100kronerstest.. så virket nokså solid[:(]

Kanskje jeg  har en sykdom i livmoren istedet..snufs..

ikke for å ta håpet i fra deg men vist du  hadde vert i uke 8 så burde det vist på testen.

men du er ikke alene  her om å ha graviditets symptomer uten å være gravid.kjedelig og forvirrende[:'(]

lykke til neste gang.[:)]

ja, det er nok mer innbilt svangerskap enn noe annet!

Back
Topp