Kan noen hjelpe meg?

Kristine3

Glad i forumet
Juli13-jentene
Jeg fikk beskjed om at lille hadde gått opp for lite etter to uker, å fikk da beskjed om å gi flaske etter måltid. Men da øker jo ikke produksjon min. Så jeg prøver å unngå dette å leser råd dere gir å det ellers er på nettet om å legge han til oftere. Så nå i dag har jeg kjøpt ammete for å håpe det kan få igang litt mer.

Vil helst slippe flaske, ikke fordi det er noe galt med å gi flaske for jeg har ikke noe imot det. Jeg kommer til å begynne fult med det om det ikke blir bedre om en uke to. Det er om morgenen å kvelden jeg ser det er stort behov for mer. På morgenenen blir han aldri fornøyd samme hvor mye han ligger, hvis vi våkner mellom fem seks mater han i senga, da sovner vi litt å våkner litt så det blir litt at å frem i en time to :/ så står vi opp fortsetter amme å han blir fortsatt ikke fornøyd å da gir jeg flaske med 60 ml tar han som regel hele i allefall nesten hele. Så sover han tre timer å ammer da får han nok virker det som å han sover noen timer igjen. Å er litt våken å såå fin gutt :)

på kvelden åtte ni da han skal legge seg ammer jeg i en evighet, han er fæl til å sovne så må vente å vekke han å ja at å frem. Så legger jeg han i seng å han roer seg ikke før nye 60 ml da sover han godt å da blir han fornøyd med mat fra meg tolv å tre ca. Da er det sikkert norgen å kveld jeg har lite melk? Skal jeg pumpe meg etter han har liggi der mange nok ganger å hvor lenge? Å hvor mange dager må jeg drive sånn før det eventuelt øker? Skal jeg pumpe etter hver amming eller bare morgen kveld?

Uff føler jeg maser på alle om alt dette maset om amminga hele tiden. Å vil bare få vite hva jeg skal gjøre. Når det ikke er mer problem en dette vil jeg så gjerne fullamme. Å håper vi kan få litt rytme på denne melkinga så vi kan begynne leve litt å gå litt ut. Vi kan jo ikke reise noen steder når jeg aldri vet om han har fått nok mat. Må å sies at man ser godt at han har lagt på seg nå siden hs var her for en uke siden:)

Takker dere alle som vil svare meg , føler meg desperat etter råd!!!!!!!!

❤ Gutt født 27 juni ❤

Ville prøvd å pumpe ca en halvtime/time etter amming. Hvor ofte spiser han om natten?

Flott at du ikke gir opp!!

Sendt fra mobilen min ♥

Enig- flott St du ikke gir opp;)

Jeg har en liten frøken jeg som "spiser seg opp" på kvelden. Dvs at fra seks til ni-ti tiden ammer jeg nesten konstant. Ganske slitsomt men for Iss betyr det at Hun da ikke skal ha mat før langt ut på morgen timene.

Øking pleier ikke å ta mange dagene, så om du pumper litt etter morgen og kvelds amming, vil du nok merke forskjell etter få dager.

Stå på- det lønner seg til sist!

Lykke til!

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Ville prøvd å pumpe ca en halvtime/time etter amming. Hvor ofte spiser han om natten?

Flott at du ikke gir opp!!

Sendt fra mobilen min ♥

Natten er som regel at han spiser å legger seg ni ti. Mat igjen ca12- 01 og tre fire og fem seks

❤gutt født 27/6❤

Stå på, virker som du vil gå inn for ammingen! Vetla mi går lite opp i vekt, samtidig som hun er fornøyd etter amming.. Har våte bleier og sennepsfarget avf. Sover godt på natta, spiser seg opp på kvelden. Skal på ny veiing på mandag,, gruer meg.. HS sa forrige gang at jeg skulle fortsette som før.. Men viss hun har gått lite opp mandag.. Så må jeg nok gi tillegg.. Har virkelig lyst å fullamme..

Glemte skrive at jeg er enig med de over, at å pumpe seg for å øke produksjon er nok lurt. Ønsker deg lykke til!! Håper du får det til, hugs å slappe av innimellom.. ammingen tar virkelig på kreftene

Glemte skrive at jeg er enig med de over, at å pumpe seg for å øke produksjon er nok lurt. Ønsker deg lykke til!! Håper du får det til, hugs å slappe av innimellom.. ammingen tar virkelig på kreftene

Takk :) å lykke til du også :) var det samme her han var fornøyd men ble vel vandt m flaska når han fikk drt i tilegg å da maser han mer nå.

❤gutt født 27/6❤

Back
Topp