L *Lykkelig* Andre møte med forumet 23 Jan 2006 #1 Jeg er nå 7 uker å 1 dag på vei. men er jeg da i min 8 uke? når jeg skal se på uke for uke, hva uke skal jeg se på da? 7 eller 8?
Jeg er nå 7 uker å 1 dag på vei. men er jeg da i min 8 uke? når jeg skal se på uke for uke, hva uke skal jeg se på da? 7 eller 8?
fruluna Forumet er livet 23 Jan 2006 #2 Du er på en måte i din 8 uke ja, men jeg har hele tiden fulgt det som har stått her inne.. Så jeg hadde sett på uke 7 hadde jeg vært deg! [:)]
Du er på en måte i din 8 uke ja, men jeg har hele tiden fulgt det som har stått her inne.. Så jeg hadde sett på uke 7 hadde jeg vært deg! [:)]
L *Lykkelig* Andre møte med forumet 23 Jan 2006 #3 tuusen takk for svar[:D] har vært veldig usikker, er greit å vite[:D]
FjerneErna Forumet er livet 23 Jan 2006 #4 Du har 7 fullgåtte uker og er dermed i din åttende uke nå- det er egentlig ganske logisk når man bare skjønner det [:D][:D]
Du har 7 fullgåtte uker og er dermed i din åttende uke nå- det er egentlig ganske logisk når man bare skjønner det [:D][:D]