Kan noen hjelpe meg? :)

Bruker99li

Første møte med forumet
Hei. Hadde en ma 5 april. Mistet da jeg var 9,5 uker på veg. blødde i ca en uke og tok graviditetstester i ca en uke etter det før de ble negativet og hcg var ute av kroppen. Men siden det har jeg hatt positive eggløsningstester, har testet ca annehver dag. Vi har så og si hatt "sengehygge"hver dag siden jeg sluttet og blø. I dag tok jeg en graviditetstest siden jeg har hatt et fryktelig temperament i det siste, veldig uvanlig til og være meg. Men husker jeg var slik når jeg gikk gravid sist helt i begynnelsen og synes jeg kunne se en svak svak strek. (sikkert bare innbilling). Er det noen som vet hvorfor eggløsningstestene er positive hele tiden? skjønner ingenting. Har ikke fått mensen igjen etter ma. Er jeg kanskje blitt gravid igjen?

Ble veldig mye her. men håper noen har noen slags "fasitsvar" på dette. Vi vil at spiren skal feste seg snart
smile.gif

Mener jeg har lest at El testen kan slå ut positiv når en er gravid, og ikke kun ved graviditet. Test på morgenurin, eller med en digital test så slipper du å tyde strekene ;) Hos meg var det såvidt det var antydning til strek da jeg så på testen etter 5min. La den bort så mannen ikke skulle se den, og kom plutselig på den noen timer senere, og da var streken tydeligere. Ikke kjempetydelig, men nok til at jeg tok en digitaltest som kom ut gravid :D

Back
Topp