Kan noen hjelpe meg?

Kine

Carpe Diem
Jeg fikk mensen 26 januar, hadde sex dagen før. Spiralen datt ut 4 februar, og nå sitter jeg her med to cb plus som er svakt positive og en a1 test som er veldig svaksvak positiv. Jeg har ikke peiling på når jeg skal ha blitt gravid, eller om jeg er det? Men hvor langt er man ca på vei når de blir svakt positive egentlig? Jeg har masse symptomer, og jeg kjenner det i puppene, mensensmerter, kvalmetokter spesielt om natten. Tisser ikke sånn veldig mye mer enn vanlig, men kjenner at jeg har en mer tissetrang når jeg først må tisse.

Nå vet ikke jeg hvordan det er med spiral, men jeg fikk også mens 26. januar (sluttet med p-piller da).
Så tror jeg hadde EL rundt 9. februar og er dermed ca 4+4 :)

Så artig at det er to som har samme dag som meg. Håper formen deres er fin, jeg er ganske kvalm og har fryktelig vondt i puppene.

Jeg fikk også mensen den dagen, så da er vi tre ;) Mine tester på søndag og mandag var veldig svakt positive, men på mandagskveld tok jeg en digital som lyste sterkt: GRAVID mot meg :)
Lykke til videre, moro er vi er så mange med samme termin!

Jeg har også termin 4 novemer tror jeg! hadde en spontanabort like før jul og har ventet og ventet på mensen. Tok en test 15 feb som var negativ, men på lørdag tok jeg en til som var positiv :) så ut i fra mine beregninger kan befruktningen ha skjedd rundt 9 februar. Krysser fingrene for at det går bra denne gangen!

Fjernet hormonspiralen i desember, men du kan bli gravid med en gang den er tatt ut. Har ekstremt ømme pupper... Og trøtttttttttt

Hvilken test brukte dere som har testet positivt allerede? Hadde mensen sist 26 Jan og er nå noen dager på overtid...

Back
Topp