Ninen D Elsker forumet 27 Mar 2012 #1 Hvor finner jeg denne gugel som alle snakker om? Er det en mann? Dame? Står vedkommende i telefonkatalogen?
Hvor finner jeg denne gugel som alle snakker om? Er det en mann? Dame? Står vedkommende i telefonkatalogen?
Oh Dear Forumet er livet VIP Januar 2017 27 Mar 2012 #4 Neinei, Gugel er ikke noe kjønn, og er ikke oppført noen steder. Gugel er vår venn, vår trygghet og hjelper i hverdagen. ;)
Neinei, Gugel er ikke noe kjønn, og er ikke oppført noen steder. Gugel er vår venn, vår trygghet og hjelper i hverdagen. ;)
P Pucca Elsker forumet 27 Mar 2012 #5 Ninen D skrev: Hvor finner jeg denne gugel som alle snakker om? Er det en mann? Dame? Står vedkommende i telefonkatalogen? Du får prøve å google det
Ninen D skrev: Hvor finner jeg denne gugel som alle snakker om? Er det en mann? Dame? Står vedkommende i telefonkatalogen? Du får prøve å google det
Ninen D Elsker forumet 27 Mar 2012 #6 kristin1986 skrev: Er dette helt seriøst....? lol, uff nei... :-D Jeg er en av de med "just fucking google it"... :-D Ble bare litt inspirert av en annen tråd her i de tidlige morgentimer... Haha, jepp får google gugel :-D
kristin1986 skrev: Er dette helt seriøst....? lol, uff nei... :-D Jeg er en av de med "just fucking google it"... :-D Ble bare litt inspirert av en annen tråd her i de tidlige morgentimer... Haha, jepp får google gugel :-D
kristin_2016 Elsker forumet 27 Mar 2012 #7 hehe, jeg måtte spørre for dette var på nivå med hva mamma kunne prestert å sagt lissom :P hahaha!