M Minne Første møte med forumet 28 Des 2005 #1 Lurer bare på hvordan dere får tak i de fine kalendrene som teller ned dagene til fødsel og bursdag. Kansje noen kan forklare meg det?
Lurer bare på hvordan dere får tak i de fine kalendrene som teller ned dagene til fødsel og bursdag. Kansje noen kan forklare meg det?
Monkaponka Forumet er livet 28 Des 2005 #2 eller så dobbeltklikker du på tickeren min eller andres som du liker... huff nå må jeg gjøre det igjen.. har glemt det.. vent litt
eller så dobbeltklikker du på tickeren min eller andres som du liker... huff nå må jeg gjøre det igjen.. har glemt det.. vent litt
Monkaponka Forumet er livet 28 Des 2005 #3 velg ticker, derfra blir det nok litt tungvint å forklare, så det er nok best å følge forklaringen * kremt* fikk hjelp av gubben serru..
velg ticker, derfra blir det nok litt tungvint å forklare, så det er nok best å følge forklaringen * kremt* fikk hjelp av gubben serru..
fruluna Forumet er livet 28 Des 2005 #4 Gå inn her, så får du en grei oppskrift [:)] http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=9193