Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hei.jeg er i uke 32,og har fått smerter opp for magen og ned til livmoren,kan ikke si helt hvordan slags smertter det er men er det kjynnere??
håper på svar.
Ikke greit når man ikke vet hva det er og når man er førstegangsføden.
Heihei!
Har lest at kynnere kjennes fra hoftehøyde og ned.. så hvis du har vondt "over" magen så veit jeg ikke helt.. Magen strammer seg jo under kynnere..blir som en hard klump. Har du kjent noe til det eller? Kanskje du har luftsmerter? Det har jeg hatt endel av selv under svangerskapet..spesielt om natta. Men uansett,hvis du har vondt hele tiden, så ta kontakt med lege/jordmor og hør hva de har å si.
kynnere kan føles som rier i verste fall, men som regel ikke SÅ sterke...men det er jo vanskelig å vite når man ikke har hatt rier før....men du kjenner det "renner" over magen liksom og du kjenner at magen strammer seg\blir hardere....så går det over en stund og kan komme igjen, men skal IKKE være regelmessige...for det er rier...mann kan oxo prøve å legge seg litt neppå for da kan de gå over liksom.....men annen smerte kan jo være luft smerter, men blir de vedvarende så ikke nøl med å ringe legevakt eller den som er lettes å nå....skal ikke gå og bekymre seg[:)]
magen blir hard det kommer og går de smertene men det er ikke regelmessig,de smertene presser ned mot blæra men det er ikke så kraftige.vet liksom ikke hvordan jeg skal forklare[;)]