Har hatt stokke xplory, værste vogna jeg har vært borti (bagen lå hun og sparka i buen der "stolpen" kommer opp så den var rett og slett for kort når hu var 4mnd!! Og uansett hvor man trilla så hoppa jo ungen i setet/bagen! Eneste positive var på kjøpesenter mtp at du kunne snu den på en 50øring
)
Har hatt babyjogger city elite, knallgod å trille, men sportsdelen er kun fremovervendt så man får ingen kontakt med barnet sitt. Og var vanvittig irriterende at uansett hvor mye man strammet opp ryggen så satt han aldri skikkelig oppreist for den var så bakoverlent i full sittestilling. Elendig regnsett så der anbefales et annet enn orginale! Har ikke hatt baby bag til den så vet ikke hvordan den er..
Har hatt simo kombi. Elska den vogna. Men da den skulle av markedet så valgte vi selge den da vi kom til å slite med å få tak i alt av reservering etterhvert, så for å være sikkre ble den solgt av de årsakene. Den er knallgod på all føre syns jeg, og super komfortabel!
Nå har vi (for andre gang!) emmaljunga edge duo mondial. Elsker vogna, super komfortabel for både mor og barn. ENESTE er understellet, jeg er 172 høy, og håndtaket er akkurat litt for lavt
test ut det før du kjøper, at du får håndtak som gjør vognen komfortabel å trille for deg, at du slipper bøye deg eller noe for å gå godt.
Ellers kan man jo ha den begge veier. Men det finnes understell man kan snu håndtaket over til andre siden slik at du slipper snu selve setet, men heller vinkler over håndtaket.. og det kan man også justere lengden på håndtaket, slik at om man er kort eller lang så tilpasses det.. men da jeg prøvde dette en gang (brukt vogn vel og merke) så var det ikke så lett men kan være jeg gjorde det feil
Alt i alt, emmaljunga har et hav av muligheter og jeg anbefaler at du bare reiser til en forhandler og sjekker ut alle mulighetene og prøver trille den litt og spør om ALT! Slik at du får den vogna som er perfekt for deres behov
Ble langt dette men
har hatt enda flere vogner men jeg stopper der
har litt vogn dilla ja! Hehe