Kan noen hjelpe meg med utstyr til å lage kort?

• Trådstarter Trådstarter RockStarBaby
  • Opprettet Opprettet
R

RockStarBaby

Guest
Jeg er nybegynner i scrapping og har kjøpt meg masse utstyr alt, men hittil så har jeg bare skrevet ut et mønster eller en tekst fra nettet istedet for å bruke stempler.

Det er så mange fine kort her med stempler og jeg kunne tenkt meg å prøve det i stedet, så hvor kjøper dere stempler? Jeg har noen stempelputer som jeg har brukt for å sverte kantene, men det må vel flere farger til? Så ser jeg dere fargelegger de også, altså disse figurene? Hvilke farger bruker dere da? [:)]
Så ser jeg dere snakker om punchere?? hehe, forklar meg? [:)]

Om du skal kjøpe promarkers BØR du bestille fra det glade utland! 36,- i norge og 16,- INKL FRAKT fra England!

Stempler kjøper jeg hos hobbyhimmelen når jeg er innom der. Har et du kan få kjøpe VELDIG BILLIG om du vil.

ORIGINAL: Stinius

Om du skal kjøpe promarkers BØR du bestille fra det glade utland! 36,- i norge og 16,- INKL FRAKT fra England!

Stempler kjøper jeg hos hobbyhimmelen når jeg er innom der. Har et du kan få kjøpe VELDIG BILLIG om du vil.

Jeg har kjøpt promarkers litt rundt omkring, men du har ikke tilfeldigvis en link til den engelske siden?

ORIGINAL: *atina*

ORIGINAL: Stinius

Jeg har kjøpt promarkers litt rundt omkring, men du har ikke tilfeldigvis en link til den engelske siden?

Sjekk topptråden inne på siden her. Våre viktigste tråder. Der finner du link til info om promarkers:)
Også hvor det er billig å kjøpe:)
Ebay er også et alternativ da:)

Takk for svar [:)]
men, et dumt spørsmål.. Jeg ser på bloggen din Stinius at du har bl.a to plater umonterte stempler i en give-away, hvordan bruker man slike? Jeg har faktisk tre stempler med bryllupsmotiv og de sitter fast på en treblokk som man må ta på en stempelpute først, er det noe lignende? [8D]
Jeg har også tre forskjellige mønstersakser som jeg bruker da, men er det finere med punchere? [:)]