Kan noen hjelpe meg med jentenavn :)

Momofmany

Forumet er livet
Siden vi har guttenavnet klart så vil jeg teste ut litt jentenavn :) Må være et dobbeltnavn! :)

Det er så mye vanskeligere med jentenavn enn guttenavn!! Mn jg synes Olivia er fint. Og korte som Ida og Mia. Aurora og Josefine (det siste har jg litt elsk/hat forhold til, rart. Mest eksk tror jg)

Oi - var ingen dobbeltnavn der.. Mn kanskje du kan kombinere dem hehe :p

Kan ikkje dele mitt fine jente navn som eg har på lager! :P men tant ungen min heite Amilia Larina, syns det e såååå fint <3

Jeg syns også det med jentenavn er så vanskelig, er jo så mange fine! Jeg følger nok med på denne tråden jeg også ;)

Jeg syntes jentenavn er lettest! Guttenavn derimot... Huff

Jentenavn jeg liker er Ingrid, Marie, Lilly og Elsine. Vi vurderer noen av de...

vesla mi heter Othilie :)

Har ei som heter Thea Emilie, hadde tenkt på selma sofie sist..

pratet litt på evt jentenavn ved middagen i går, frøkna så sofie og gubben Emma, dermed sa jeg kanskje Emma Sofie..

Ellers liker jeg Mathilde, martine,Isabella, Ine therese,

jeg liker andrine, bertine, anine, annika, eirill, ingrid, mia, pia, nora, sofie, olivia, ramona.. Kjæresten spyr nesten når han hører noen av forslagene :P sååå.. Aner ikke hvordan vi skal bli enige.. Guttenavn er enda vanskeligere.. Jeg foreslo Halvard.. Da kunne han f@€n med heller hete flesketryne, sa han!! Hahaha! :P

Verdens fineste jente navn nå hos meg er Nathalia <3

går jo å ann å kombinere det med andre navn å :)

milla victoria
Ingrid Elise
Rikke Sofie
Thale Oline
Lykke Irene
Liv Sigrid
Sandra Louise
Gry Anita
Kine Emilie
Berit Edvarda
Eva Helene
Nelly Josefine