Kan noen hjelpe meg litt?

jeany

Første møte med forumet
Jeg er gravid for første gang, og grue meg noe veldig.. Jeg vet lixom ikke helt hvordan jeg skal fortelle det til mor, far og svigemor? Kan noen her gi meg noen tips.. Jeg er jo 20 om 3-4 måneder, så vet jo ikke hva som vil skje en gang.. [&:] Jeg håper jo at alle blir glade, men jeg er litt redd for hva svigemor kommer til å si.. [:o]

Heisann:) Skjønner godt at det svirrer masse tanker..
Svirrer masse tanker hos meg nå ang deg..
Vært sammen lenge?
Hvor langt er du på vei?
Jeg derimot ville ha ventet til det begynnte å vise godt..
Det jeg har planer om ihvertfall..
Men hvis du bor hjemme og er veldig masse kvalm og oppkast og div ting så kan jo det være de får en misstanke...
Hva kan de si/gjøre da..¨det kan seff bli ett lite sjokk for de med en gang du sier det,men de blir jo glad og på deres veiner...Er jo du/han som skal oppdra ungen ikke de på en måte....skjønner?
er ikke så flink å forklare meg hehe...

Jeg syns du uansett bør være åpen om dette. Ikke gå å hold det for deg selv, det er ikke godt. Og kan fort hende du får en reaksjon som ikke er verd å grue seg for. I verste tilfelle, så har du hvertfall sagt det, og det fins hjelp å få andre plasser. Er noe som heter Amatea - http://www.amatea.no/html/omamathea.html - som du kan kontakte. Dem er der for å hjelpe og gi råd i alle slags situasjoner (gode som dårlige)..

For din egen del, ikke vær redd for hva andre skal si. Gjør det som DU mener er det riktige å gjøre. Ting pleier som regel å ordne seg, selv om det ser som mørkest ut..

Lykke til[;)]

Back
Topp