Kan noen hjelpe meg litt med denne drikken?

Nala 123

Flørter med forumet
Smboern var på apoteket å kom hjem med
Nutrica Nutridrink  Multi Fibre

Jeg har så si spydd nesten hver eneste dag i 4 uker og gått ned ca 7 kg nå.
Er ikke noe godt å være så sulten å ha det slik, så ba samboeren gå på apoteket å se om de hadde noe som kunne gi meg litt energi/næring
Har noen av der vært borti denne drikken?

Redd får å få i meg noe jeg ikke burde :P

Den kan du godt drikke. Den er for de som ikke får i seg næring pga kvalme, dårlig matlyst, vekttap osv.
Ikke farlig om du er gravid

Takk :)
Krysser fingrene for at det holder seg i magen da :D
Begynner å bli lei av denne sult følelsen å av å være så slapp :/

Bare å drikke næringsdrikker fra apoteket ja :) om du ikke. Liker akkurat den har de mange smaker og varianter. Jeg hadde selv satset på en som ikke er basert på melk, siden du er kvalm. Håper du blir bedre snart! :)

Drakk den mye selv i begynnelsen av svangerskapet. Drakk nesten bare sjokolade for synes de andre var grusomme :P Om du bor nære Sverige så er de rimeligere der, de er dyre i Norge :S

Takker dere for svar :)
Nå har han kjøpt inn i jordbær smak, helt ærlig så gruer jeg meg litt til å smake. 
Ikke så billige nei :P  Har fått i meg litt mat nå i dag, så jeg venter litt med drikken i tilfelle alt kommer opp igjen.

De bruker disse på sykehuset her, til pasienter med dårlig matlyst, og de skryter veldig av de.
Finnes i et haaav av smaksvarianter iallefall, de med jordbær og cappuchino er visst gode:)
Husk å drikk små, små slurker, da er det mindre sjanse for at du kaster opp, og større sjanse for at det tas opp i tarmen.

Back
Topp