Kan noen hjelpe meg? (hekle oppskrift)

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
De mener at du skal hekle frem og tilbake istedet for rundt og rundt!:) Start midt oppå foten:)

Kluten skrev:
De mener at du skal hekle frem og tilbake istedet for rundt og rundt!:) Start midt oppå foten:)

Men hvor er midt oppe på foten? Nå er det jo bare en runding på en måte? Hvordan får man en hæl eller noe :) jeg er helt blank når det gjelder å lese oppskrifter. Jeg må ha det inn med t-skje:)

Tror du bestemmer det selv. Men jeg ville begynt der du skal starte på ny omgang uansett:)
 Når du legger den flatt etterpå, blir det automatiak midt oppå foten:)

Kluten skrev:
Tror du bestemmer det selv. Men jeg ville begynt der du skal starte på ny omgang uansett:)
 Når du legger den flatt etterpå, blir det automatiak midt oppå foten:)

Nå så jeg hvordan dette ble, og at man får enn hæl med å gjøre det slik. Men når jeg skal hekle de to sammen blir jo åpningen bitte liten. Jeg har prøvd å rekke opp å starte på nytt flere ganger nå. Men åpningen blir mini uansett. Hva gjør jeg feil:( jeg gir snart opp alt av hekling jeg:(

Det ble vist enn vott:( Så om noen har lyst til å forklare meg i t-skje oppskrift fra arbeidet skal deles til man er ferdig med skaftet blir jeg veldig glad:) For jeg fikk ingen hæl, og siffer gikk lissom ikke oppover:) Hihi. Så det ble enn søt liten vott i steden, men det bruker man vel ikke på sommerbarn:)

jeg kan lage steg-for-steg med bilder i kveld når guttungen er lagt?
For de vil jeg også haaaa :D

Dollface skrev:

Ja!!! Nå ble jeg egentlig veldig glad:)

søteste skrev:

Dollface skrev:

Ja!!! Nå ble jeg egentlig veldig glad:)

Haha.. så bra.. :D Det ble jeg og - fordi jeg fant et lite prosjekt å susle med :D

Glad jeg kan hjelpe!!:) Hihi Jeg vill lære hekling, så jeg har masse proskjekter så du må jo bare si ifra om du har behov for fler. Hihi

Back
Topp