Kan noen hjelpe meg ang kjønn?

Love4two

Forumet er livet
Da vi var på UL fikk vi ikek vite kjønnet på babyen vår, så i etter tid har jeg selvfølgelig tenkt på hva det kan være. Nå håper jeg at dere kanskje kan gi meg litt hjelp [:)] Her kommer spørsmålet mitt:
Jeg har lest noe om at testiklene til guttebabyen ikke ligger mellom bena før litt ut i svangerskapet, at de ligger ved navelstrengen eller noe sånt. Ville en med ufaglært øye sett dette? Er det tydelig nok for meg å kunne se kjønnet? UL ble tatt da jeg var i uke 19+6

Jeg tenkte også på det at jordmødrene selv må lete litt for å finne det ut, så hvorfor skulle liksom jeg se det.. Ville bare tro at siden hun til og med undersøkte hvordan navelstrengen satt fast i babyen så kunne jeg sett om det var noe ekstra der (testikler?!)
Hun viste mange bilder i underlivregionen på babyen så det er derfor jeg tenker at jeg kanskje selv ville se kjønnet. Må si jeg er nysgjerrig på kjønnet så jeg må nok til ekstra UL en gang mellom uke 32-34 [:)]

Det er veldig tydelig på ulbildene av den eldste nevøen vår at det er gutt,så det er nok mulig å se det [:D]

Mulig jeg synser feil her,men ligger ikke babyen med begge beina ut til siden?
Jeg syns det ser ut som jente jeg da,om jeg ser på rett plass vel å merke.Kan da ikke se noe stikker ut eller henger der ihvertfall,men det er jo bare å ta en ekstra ul seinere.

På Volvat sier de at den beste uken å se kjønnet er uke 24.
De synes ikke jeg skulle komme før det...  

Jordmoren sa hun var helt sikker på at vi får en gutt, hun kunne se både pungen og penisen tydelig mellom bena og prøvde å vise oss. Selv kunne vi ikke se noen verdens ting, men har forberedt oss på at det blir en gutt siden hun var så sikker.

Må jo si at vi ikke så noen tissefant eller testikler, men så holdt jordmor heller aldri bildet sånn at vi kun så i den regionen, så en kan jo ikke helt vite heller kanskje. Vi tror nok litt på at det blir jente, etter hva vi tolker ut fra ultralydundersøkelsen nå i ettertid.

Vanskelig det de rmed kjønnet. Har selv to venniner, begge fikk vite jente med 99% sikkerhet, men ut kom to gutter! Så der har ikke jordmoren/legen sett noe som helst penis eller pung tydeligvis. En arbeidskollega av samboer fikk også vite at de skulle ha en jente, men der kom det sannelig en gutt der også. For ikke og snakke om ei på Din baby (hvor jeg henger mye) som fik kvite at de med 96% sikkerhet skulle ha en jente, men ut kom lille Kevin. Så dette er ikke lett.
Jeg var på min ordinære ul i uke 18, og da var legen så usikker at han ikke vil si noe ang.kjønnet. En uke senre dro jeg på 3D ul, og da mente legen at det var ei jente, men han var ikke sikker. I prosenter sa han 60% sjangs for jente, så jeg atr det med en klype salt, selvom jentenavnet er klart ;o).

Skal som deg, på ny ul i uke 32, så da får vi se da, om babyen vil vise oss kjønnet med 100% sikkerhet.

hun som tok ul her, tegnet rundt tissen hans, det samme ble gjort med mellomstemann...

Tenker litt på at jordmor viste oss at babyen hadde fortervann i urinblæra for å vise at alt sånn sett var i orden og hun viste oss festet til navelstrengen. Husker liksom ikke å ha sett noen tissefant da heller.
Hadde egentlig ikke trodd at jeg skulle bli så opptatt av dette med kjønn før jeg var i situasjonen, så jeg må si jeg overrasker meg selv litt her. Er noe i det at en vet ikke hvordan det er før en har vært/er i en slik situasjon [:)]

Tror nok jeg bare får vente til uke 32, vente i tålmodighet (huff det var denne tålmodigheten da...) [:)][:)][:)]

Back
Topp