Kan noen hjelpe meg å tyde testene?

carro4

Glad i forumet
Aprilspirene 2023
håper noen kan hjelpe..
i følge Flo appen hadde jeg eggløsning for 17 dager siden, men jeg hadde eggløsningssmerter for både 16- og 9 dager siden? Jeg har selvsagt glemt å skrive inn når vi hadde samleie.

Uansett.. her er testene. De to strimlene hvor den øverste er tatt i går og den andre i dag, digital cb tatt i går og en tidligtest (rfsu?) som viser negativt på samme urin som den digitale.. tok også en strimmel i kveld etter å ha holdt meg i 5 timer men drukket rikelig pga varme, og der kunne jeg så vidt se en strek…
Burde jeg være bekymret?

Vedlegg

• IMG_1603.jpeg
    IMG_1603.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 109
  • IMG_1597.jpeg
    IMG_1597.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 106
håper noen kan hjelpe..
i følge Flo appen hadde jeg eggløsning for 17 dager siden, men jeg hadde eggløsningssmerter for både 16- og 9 dager siden? Jeg har selvsagt glemt å skrive inn når vi hadde samleie.

Uansett.. her er testene. De to strimlene hvor den øverste er tatt i går og den andre i dag, digital cb tatt i går og en tidligtest (rfsu?) som viser negativt på samme urin som den digitale.. tok også en strimmel i kveld etter å ha holdt meg i 5 timer men drukket rikelig pga varme, og der kunne jeg så vidt se en strek…
Burde jeg være bekymret?
Ville forholdt meg til strimler av samme merke, og her ser du stigning ❤️ rfsu er ikke noe hyggelig, for den får mange sent utslag på :)
Har du flere av de strimlene hadde jeg heller tatt de, og ventet minst en dag mellom så det får tid å stige :) helst to døgn, men det er kjempe vanskelig da :p Lykke til ❤️

Back
Topp