Hei.
Jeg trenger litt hjelp til å regne ut antall uker. Syklusen har vært litt på styr etter en MA i mars, fikk ikke tilbake menstruasjon før i juni og da har syklusen vært på mellom 33-37 dager. Før MA var den på 29.
Nå hadde jeg første dag i siste mens 1. august, positiv test (1-2 CB digital) den 30. august. Ganske sikker på at positiv eggløsningstest var rundt 19. august.
Jeg trenger litt hjelp til å regne ut antall uker. Syklusen har vært litt på styr etter en MA i mars, fikk ikke tilbake menstruasjon før i juni og da har syklusen vært på mellom 33-37 dager. Før MA var den på 29.
Nå hadde jeg første dag i siste mens 1. august, positiv test (1-2 CB digital) den 30. august. Ganske sikker på at positiv eggløsningstest var rundt 19. august.
Ikke unormalt at hormonene er litt på styr etterpå har jeg lest. Det er litt individuelt både fra person til person, og fra syklus til syklus når eggløsningen skjer etter den første positive testen. Men som hovedregel sier man at eggløsningen kommer 1-2 døgn etter den første positive testen. Om jeg var deg ville jeg regnet 1 døgn, og tenkt at siden eggløsningstetsen var positiv den 19. så var eggløsningen den 20. Du kan bruke terminkalkulatoren på babyverden for å regne termin utifra befruktningsdatoen om du vil. Jeg hadde også eggløsningen den 20. og har derfor termin den 15.mai, samme som deg!! 
MEN.. Det er helt opp til deg, hva du velger å gjøre!
Krysser fingrene hardt for oss begge!