Kan noen hjelpe meg å lete?

MammanTeOlai

Forumet er livet
Jeg finner ikke igjen motivasjonen min!!! Skal egentlig skrive bacheloroppgave, men her sitter jeg da... Har 5000 ord igjen å skrive, så har kommet godt over halvveis, men det er jo så kjedelig! Dessuten har jeg vondt i ryggen så det er ikke så godt å sitte heller (det er i alle fall èn unnskyldning jeg bruker for å få litt bedre samvittighet, hehe).

Vi må vel bare ja, er sant det... Har egentlig lyst til å bli ferdig ganske tidlig jeg da, sånn at jeg slipper å sitte helt på slutten og være superstressa. Oppgava skal leveres 10 dager før termin.. Jadda!! Lykke til til deg også, håper det går bra med oss begge! [:)]

ORIGINAL: malien

Stakkars.....misunner dere IKKE!!![&:]

Men tenk at når dere er ferdige med skole-arbeidet får dere verdens beste belønning!!![:)] Utrolig god følelse å ha fått avsluttet utdanningen sin samtidig som en får sitt første lille gull i armene - og selvf en flott (og travel) sommer[;)][;)][;)]

Så løp til bøkene deres jenter og få det gjort - siste innspurt før store ting skal skje[:)][:)][:)]

Du har rett i det, malien! Får bare tenke at når jeg er ferdig med dette her kommer belønningen i form av verdens søteste baby! [:)]

Hvis noen finner noe, send over litt motivasjon til meg og! Sitter og skriver oppgave, er ikke halvveis...

vet hvor min motivasjon er, men jeg gidder ikke å hente den jeg... [8|] [:D]

ORIGINAL: Solvit

Hva går denne oppgava ut på da?

Var den til meg eller frøken? Svarer uansett jeg! [:)] Jeg skriver bacheloroppgave om et selvvalgt tema, som er fysisk aktivitet og depresjon. Oppgava skal være på ca 12 000 ord og inneholde en teoridel og en drøftingsdel. Er snart vernepleier, by the way.. [:)]

ORIGINAL: Lissyjane

Vi kan gjøre en deal. Du leter etter abklene mine,jeg leter etter motivajonen din

Hehe huffa meg... De har forsvunnet nå altså? Høres ikke noe særlig ut!

ORIGINAL: Renate og klompen

Hva går denne oppgava ut på da?

Var den til meg eller frøken? Svarer uansett jeg! [:)] Jeg skriver bacheloroppgave om et selvvalgt tema, som er fysisk aktivitet og depresjon. Oppgava skal være på ca 12 000 ord og inneholde en teoridel og en drøftingsdel. Er snart vernepleier, by the way.. [:)]
Aha... så kjekt da! Du får skrive på så du blir ferdig... Jeg sender litt motivasjon til deg hvis du sender til meg[;)] Jeg må snart begynne å lese litt til min avsluttende eksamen i Pedagogikk som jeg skal ha 28.mai[:'(]

Vi får prøve å dele litt på den lille motivasjonen som er! [:)] Har laget en plan for hva jeg skal skrive nå, får håpe det hjelper. Lykke til med lesing og eksamen da! [:)]

Back
Topp