Kan noen hjelpe meg å forstå utregning? :)

Lilje33

Flørter med forumet
JuniJubel2021
var på TUL i dag som etter min beregning var 6+5.
Ble fortalt utifra målingene at jeg var 6+0 eller 6+2, hu fikk ikke helt bestemt seg men mente iallefall at jeg ikke var 6+5. Det jeg lurer på er, hvordan kan det stemme, når jeg er gravid gjennom IVF og vet dato for befruktning? Om noen kan forklare så blir jeg glad :)
Om det er til noe hjelp: egguttak 18sept, innsett blasto 23sept.

På forhånd takk :)
 
Hei :) kanskje det er slik at egget brukte litt ekstra tid på å feste seg i livmoren? Er vell forskjell på når det fester seg fra svangerskap til svangerskap... er ikke ekspert på dette området, men mulig en ide :hilarious:
 
Som min gyn sa; det er vanskelig å beregne eksakt svangerskapslengde når embryoene er så små. Jeg ble inseminert 8 september så jeg vet også dato. Var på tul 7+1 men han målte meg til 8+0.
 
Selv om baby fester seg sent så utvikler den seg likevell i samme tempo. Er jo historier om foster som er i dvale, men er vell mer teorier enn veldig forsket på.
Sjansen er nok aller størst at gynekolog faktisk tar feil ;) syns det er spesielt at dei er så skråsikre på alder så tidlig, det har aldri nokon av mine gynekologer vært, dei har sagt ca.
 
Back
Topp