Kan noen hjelpe med å tolke disse?

Helle

Glad i forumet
Oktobergull 2022
ImageUploadedByBV Forum1367749450.527747.jpg
Jeg klarte ikke vente lengre så idag måtte jeg bare ta å teste meg. Kan noen hjelpe meg å tyde resultate da det er første gang jeg tester meg :p
Den som ligger nederst er tatt først og den andre er tatt noen minutter etterpå.
 
Ser ingen strek jeg altså.. Husk å legge testene på et underlag som ikke suger opp urinen :)
 
Hei Helle :greet025

jeg tester og tester om dagen selv om IKM ikke er før i løpet av 5-8 dager (tror jeg) og alle testene mine er "blenda hvite" .. og disse to ser veldig like ut som mine negative tester. Jeg var gravid i desember (mistet i januar/februar) og da testet jeg med samme type test som du har brukt her og det var tydelig forskjell på når det var strek/ikke strek...

Jeg er veeeeeldig utålmodig og tester "bare for moro skyld" .. :smiley-ashamed005 selv om jeg vet at jeg mest sannsynlig er for tidlig ute med nettopp det... (men må jo gjøre NOE for å få tiden til å gå... :whacky011 hehe)

Når er IKM?
 
Ikm er ikke før til neste helg. Skal begge strekene være så og si like?
 
De to strekene kommer til å være tydelige men de kan ha varierende styrke.. alt ettersom når på døgnet du tester (morgenurin er vel best så tidlig tror jeg), og hvor mye hcg du har i kroppen. Jeg har dessverre slettet bildene jeg hadde av positive tester av denne typen.

Hvis IKM er neste helg så hadde jeg ventet til da med å teste (selv om det er en skikkelig tålmodighetsprøve... jeg vet...) :) Ser ut til at vi har IKM på ca. samme tid.. Jeg har bestemt meg for å ikke teste igjen før tidligst torsdag i neste uke...
 
I bruksanvisningen til disse strimmeltestene så står det:

Postiv (gravid): tydelige fargede streker vises i kontroll-og testsoner. Det indikerer at du er gravid. Styrken på fargen kan variere, siden konsentrasjonen av hCG kan skifte i graviditetens forskjellige faser.

HELT enig med deg i at denne ventingen er grusom.. Jeg er midt i eksamensperioden nå og jeg har store konsentrasjonsproblemer :think005 hehe. Men, nå er det spennende også da! For vår del tenker vi litt sånn: skjer det, så er det fantastisk! Skjer det ikke denne gangen: ja, så prøver vi igjen :smile

Har du fått noen symptomer forresten?
 
I bruksanvisningen til disse strimmeltestene så står det:

Postiv (gravid): tydelige fargede streker vises i kontroll-og testsoner. Det indikerer at du er gravid. Styrken på fargen kan variere, siden konsentrasjonen av hCG kan skifte i graviditetens forskjellige faser.

HELT enig med deg i at denne ventingen er grusom.. Jeg er midt i eksamensperioden nå og jeg har store konsentrasjonsproblemer :think005 hehe. Men, nå er det spennende også da! For vår del tenker vi litt sånn: skjer det, så er det fantastisk! Skjer det ikke denne gangen: ja, så prøver vi igjen :smile

Har du fått noen symptomer forresten?
 
I bruksanvisningen til disse strimmeltestene så står det:

Postiv (gravid): tydelige fargede streker vises i kontroll-og testsoner. Det indikerer at du er gravid. Styrken på fargen kan variere, siden konsentrasjonen av hCG kan skifte i graviditetens forskjellige faser.

HELT enig med deg i at denne ventingen er grusom.. Jeg er midt i eksamensperioden nå og jeg har store konsentrasjonsproblemer :think005 hehe. Men, nå er det spennende også da! For vår del tenker vi litt sånn: skjer det, så er det fantastisk! Skjer det ikke denne gangen: ja, så prøver vi igjen :smile

Har du fått noen symptomer forresten?
Har ganske ømme brystvorter + at jeg merker litt ubehag i magen når jeg strekker meg. Ellers ikke så mange symptomer.
Hva med deg?
 
Har vært kvalm som kommer i bølger siden rett etter EL (det hadde jeg forrige gang også). Men det skal sies at dette også kan være et resultat av av jeg er midt i en slitsom eksamensperiode, eller at jeg har en, til tider, over gjennomsnittet ømfintlig mage (laktoseintoleranse ++) Så jeg velger å ikke vektlegge dette som et tydelig tegn/symptom selv om det er mer enn vanlig.... i alle fall ikke enda.
Jeg er forferdelig varm i ansiktet samtidig som jeg er iskald på tærne og fingrene. Litt frustrerende å måtte sove med ullsokker, ullteppe og sengeteppe i mai! På jobb på fredag måtte jeg åpne vinduet på kontoret fordi jeg svettet og svettet.. De jeg jobber sammen med var heeelt uenige med meg i at det var varmt!

Blir sulten rett etter at jeg har spist, men jeg har ikke lyst på mat.

De siste to dagene har jeg vært veldig tørr i munnen, spesielt fra ettermiddagen av og ut kvelden.. vet ikke om dette er et tegn men jeg har lest i andre tråder at det er flere som har opplevd dette. Det føles litt som om jeg ikke har pusset tennene på lenge..

For ca tre dager siden begynte puppene mine å verke (litt sånn "blåmerkefølelse" når jeg tar på dem) og dette har blitt verre det siste døgnet. Vanligvis har jeg såre brystvorter fra EL til mens men det har jeg ikke kjent noe til denne perioden. Ømheten jeg har nå begynte på siden av puppene inn mot armhulene men i dag er det akkurat som om det har "spredd seg" til undersiden og opp over puppene.. Samboeren synes blodårene er blitt tydeligere :confused005

Ellers så får jeg en slags stråling i lysken på natta pluss at jeg har en trykkfølelse/pressfølelse rett over skambenet/symfysen...

Ble mye dette.. men men... ;)
 
Back
Topp