Kan noen hjelpe ho ?

Status
Stengt for ytterligere svar.

Bezzz

Glad i forumet
Er ei som tror at er gravid...har sypmtomer,får ikke mensen....hun tok en eggløsningstest som ble positiv.hva kan det bety ?
071815ee1d978d90f9bae2de86def96e

Enten så har hun eggløsning eller så er hun gravid. Eneste måten å finne ut er å ta en graviditetstest. Vi her inne er ikke synske ;)

Ho hadde hørt at slike tester kunne taes for å finne ut om man var gravid også.jeg vet ikke om det stemmer.jeg sa hun kunne ta en tur til legen eller ta en graviditetstest.

Ho hadde hørt at slike tester kunne taes for å finne ut om man var gravid også.jeg vet ikke om det stemmer.jeg sa hun kunne ta en tur til legen eller ta en graviditetstest.
Ja det stemmer. Men det kan også bety at hun har el. Hvis hun pleier å ha stabil syklus så er det godt mulig hun er gravid. Be henne ta en g-test

Man kan ikke stole på resultatet da.

Kan bety hva som helst. Jeg fikk positiv el test selv om jeg ikke hadde EL og det var for tidlig for å se at jeg var gravid så ingen fasitsvar.

Ta en g-test

Hei. Jeg kjenner meg igjen her. I bynnelsen av graviten så Tokk jeg eggløsningstest hos legen og den var positiv. Men når hun Tokk graviditet testen så var jeg 6uker på vei. Så eggløsningstesten kan stemme. Men ta en gravitet test for å vare på den sikre siden.

Hæææ...jeg lurer ikke på noen ting.jeg er gravid og skal på ultralyd tirsdagen :)

Om du hr noe i mot denne brukeren så rapporterer du henne og lar være å svare på denne måten i tråden. Det er ugreit!
Denne brukeren er et troll som har styrt inne på før svangerskap før hun ble oppdaget. Har faktisk ikke behov for å være hyggelig med henne sånn som hun holder på!!

Denne brukeren er et troll som har styrt inne på før svangerskap før hun ble oppdaget. Har faktisk ikke behov for å være hyggelig med henne sånn som hun holder på!!
Jeg er ikke ett troll....du burde begynne å bli litt positiv til folk generelt her inne....du kan ikke begynne å gi folk råd uten å kjenne folk DET er å være troll.

Så la vær å gå inn på det jeg skriver da...det er ingen som tvinger deg til det

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp