Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det stemmer. Men det kan også bety at hun har el. Hvis hun pleier å ha stabil syklus så er det godt mulig hun er gravid. Be henne ta en g-testHo hadde hørt at slike tester kunne taes for å finne ut om man var gravid også.jeg vet ikke om det stemmer.jeg sa hun kunne ta en tur til legen eller ta en graviditetstest.
Man kan ikke stole på resultatet da.Ho hadde hørt at slike tester kunne taes for å finne ut om man var gravid også.jeg vet ikke om det stemmer.jeg sa hun kunne ta en tur til legen eller ta en graviditetstest.
Fortsett å lur deg selv, for meg lurer du iallefall ikke!!Hæææ...jeg lurer ikke på noen ting.jeg er gravid og skal på ultralyd tirsdagen![]()
Du er iallefall rapportert til admin igjen!! Skaff deg en annen hobby enn å henge på babyverden!!Jeg er ikke ute etter å lure noen.
Om du hr noe i mot denne brukeren så rapporterer du henne og lar være å svare på denne måten i tråden. Det er ugreit!Du er iallefall rapportert til admin igjen!! Skaff deg en annen hobby enn å henge på babyverden!!
Denne brukeren er et troll som har styrt inne på før svangerskap før hun ble oppdaget. Har faktisk ikke behov for å være hyggelig med henne sånn som hun holder på!!Om du hr noe i mot denne brukeren så rapporterer du henne og lar være å svare på denne måten i tråden. Det er ugreit!
Som sagt da rapporterer du henne inn, om hun er et troll finner admin det ut . Det e ikke opp til oss brukere å spekulereDenne brukeren er et troll som har styrt inne på før svangerskap før hun ble oppdaget. Har faktisk ikke behov for å være hyggelig med henne sånn som hun holder på!!
Hun er rapportert! 2 ganger til og med, men likevel så holder hun fremdeles på.Som sagt da rapporterer du henne inn, om hun er et troll finner admin det ut . Det e ikke opp til oss brukere å spekulere
Jeg er ikke ett troll....du burde begynne å bli litt positiv til folk generelt her inne....du kan ikke begynne å gi folk råd uten å kjenne folk DET er å være troll.Denne brukeren er et troll som har styrt inne på før svangerskap før hun ble oppdaget. Har faktisk ikke behov for å være hyggelig med henne sånn som hun holder på!!