Kan noen hjelpe? Ang hcg og tidlig ul

jece85

Forelsket i forumet
Første dag i sist menstruasjon: 23.09 Positiv test: 22.10 1. Tidlige ul: 30.10 - her så legen kun fortykket slim og ikke noe mer. Tok hcg denne ettermiddagen som var på 1035 Ny hcg 1.11 på morgenen 1,5 døgn etter sist prøve var hcg på 2275. 2. Tidlige ul: 8.11- her så vi en vannfylt hule med et riskorn øverst mot høyre. Og et riskorn nederst til høyre. Lege mente det øverste var en fostersekk. Etter ul sa hun at jeg Max kunne være 4+ noen dager... Men hvordan kan jeg da ha testet positiv for over 2 uker siden? Kan det være en sa? Og var ikke hcg litt høy forrige torsdag til bare å være 3+ noen dager? Setter stor pris på svar! Litt nervøs. Har ikke fått ny time før om 4 uker...

Hørtes iallfall ut som at der er en liten spire der nå :)
Jeg synes det virker mest logisk ut som du sier at det har vært en sa, og hormonene har "overlappet", derfor litt kluss siden forrige mnd også ga positiv test.

Uansett, lykke til! :)

Takk for svar! I går fikk jeg skikkelige magesmerter og fikk ny time på ul. Da jeg kom så vi plutselig en bønne på 9 mm og hjerneslag! Så nå mente samme lege som på torsdag sa jeg var rundt 4 uker at jeg var 7+ ! Vet ikke helt hva jeg skal tro men deilig å se liv!

Såå deilig å se liv da!! Gratulerer med bønne, så godt å få roet bekymringene! Jeg hadde mens 29.09 og er 6+4 så det stemmer fint at du er 7+!

Såå deilig å se liv da!! Gratulerer med bønne, så godt å få roet bekymringene! Jeg hadde mens 29.09 og er 6+4 så det stemmer fint at du er 7+!

Må være helt fantastisk å se liv! :-)

Back
Topp