Kan noen gjøre meg en tjeneste på bilstol gruppa på face?

Tirili

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Spøre hva babystol som passer best i midten bak i modeo? Helst smalt da det skal sitte to tenåringer på siden.
 
Spøre hva babystol som passer best i midten bak i modeo? Helst smalt da det skal sitte to tenåringer på siden.
Cybex aton passa fint i vår 2016 mod mondeo, kanskje enklest å ha baby på ene siden, å de store i midten og andre siden?
 
Spøre hva babystol som passer best i midten bak i modeo? Helst smalt da det skal sitte to tenåringer på siden.
Går ann å sende inn spm til administrator som poster anonymt hvis det er at du ikke vil «vise» deg selv :)
 
Cybex aton passa fint i vår 2016 mod mondeo, kanskje enklest å ha baby på ene siden, å de store i midten og andre siden?
Problemet er at jeg vil nok slite med å få de største i midten, men ikke verre enn at jeg sitter i midten selv.. :happy: men hadde et håp om å ha baby i midten en stund vertfall
 
I vår Mondeo er det ikke isofix i midten, regner ikke med at andre mondeoer har isofix i midten heller. Så om du vil bruke base må du ha en base som kan beltemonteres - da minker det på stoler som kan brukes. MaxiCosi capriofix (gammel stol som ikke er oppdatert, så blir ikke anbefalt lengre), Axkid babyfix, Britax Primo er noen med beltemontert base

Om du skal montere stolen uten base, kan de fleste babystoler monteres med bilbelte.

Når babyen er stor nok til stol nr to, velg en beltemontert stol, så kan det stå i midten bak:)
 
I vår Mondeo er det ikke isofix i midten, regner ikke med at andre mondeoer har isofix i midten heller. Så om du vil bruke base må du ha en base som kan beltemonteres - da minker det på stoler som kan brukes. MaxiCosi capriofix (gammel stol som ikke er oppdatert, så blir ikke anbefalt lengre), Axkid babyfix, Britax Primo er noen med beltemontert base

Om du skal montere stolen uten base, kan de fleste babystoler monteres med bilbelte.

Når babyen er stor nok til stol nr to, velg en beltemontert stol, så kan det stå i midten bak:)
Jeg har ikke isofix i bilen i heletatt så må ha et sete som kan feste basen uten isofix
 
Cybex aton 5 har også beltebase.
 
Begge deler egentlig, tenker på hvor trangt det blir på de eldste
Jeg vet ikke, er på ferie nå og har ikke med setet. Syntes det virka ganske standard i størrelse , så hvis du har bil med mindre enn 3 seter bak blir det nok trangt.
 
Back
Topp