Kan noen gi meg styrke?!

TereseS

Gift med forumet
Jeg har virkelig IKKE LYST til å dra på jobb i dag!! Det er bare fem timer, men det er jo nyyyyydelig vær ute... Jeg anar en ekstra jobb i en butikk annenhver lørdag, og det er alltid fint vær de lørdagene jeg jobber :P Så.. Kan noen gi meg en spark bak i dag? :P Skal på jobb til ti, men først må jeg gå ut med all pappen vi har for de kommer å henter det i dag.. :P

Jeg har virkelig IKKE LYST til å dra på jobb i dag!! Det er bare fem timer, men det er jo nyyyyydelig vær ute... Jeg anar en ekstra jobb i en butikk annenhver lørdag, og det er alltid fint vær de lørdagene jeg jobber :P Så.. Kan noen gi meg en spark bak i dag? :P Skal på jobb til ti, men først må jeg gå ut med all pappen vi har for de kommer å henter det i dag.. :P
Sniker litt for kjenner til følelsen din...
MEN går du på jobb idag, tjener du ekstra penger sånn at du kan kjøpe god grillmat og knask til neste gang det er fint vær ;)

Sniker litt for kjenner til følelsen din...
MEN går du på jobb idag, tjener du ekstra penger sånn at du kan kjøpe god grillmat og knask til neste gang det er fint vær ;)

Takk for sniking ;) Det hørtes deilig og helt riktig ut i grunn, takk skal du ha :D

Også tjener du deg opp ekstra penger til svangerskapspermisjonen ;) Jeg skulle gjerne hatt en liten ekstrajobb nå, slik at jeg fikk mer å rutte med neste år :)

Vi driver med oppussing hele tiden og er snart ferdig med total renovering av et hus fra 50 tallet bare badet igjen... OGSÅ begynner påbygg... så en ekstrajobb og litt mere penger å rutte med hadde ikke vert å forakte!! :/

Back
Topp