Tuppelura92
Glad i forumet
Okei, det som er er at etter fødsel så startet jeg med amming med en gang, men ble veldig sår da lillegutt sakte men sikkert slapp opp litt og litt av sugetaket, og endte opp med bare knoppen i munnen :/ så på dag 2 måtte jeg ta pause og håndmelke i en kopp og gi med skje. Merket at jeg trengte enda en dag med pause, men ettersom jeg hadde lite melk, såre pupper og at lillegutt var sykt sulten, så ble det mye gråting og kaos, noe som førte til at jeg presset på med håndmelking for alle penga!! Nå som jeg har kommet hjem bruker jeg pompa, og gir fortsatt med skje, for puppene blir liksom ikke helt bra :/
MEN det som har skjedd er at jeg fikk så vondt i puppene, og de var/er ikke like myke, så jeg leste på nett at det kan være tette melkeganger, og da må jeg legge varmt på(eller dusje eller bade), og pumpe/amme/melke for å kanalene så jeg ikke får betennelse. Dette har resultert i at jeg har helt vanvittig mye melk, puppene sprenger til enhver tid, og de er så ekstremt vonde og tunge. Er til vanlig D-E cup, og nå er de enda større, og sprenger helt sykt! Hva skal jeg gjøre? Klarer jo ikke en gang ha dyna over de, gjør vondt å stå og gå fordi de er så tunge, ømme og springende :/ vil jo ikke pumpe mer så jeg får enda mer melk :O æh!
Sent from my iPhone using BV Forum
MEN det som har skjedd er at jeg fikk så vondt i puppene, og de var/er ikke like myke, så jeg leste på nett at det kan være tette melkeganger, og da må jeg legge varmt på(eller dusje eller bade), og pumpe/amme/melke for å kanalene så jeg ikke får betennelse. Dette har resultert i at jeg har helt vanvittig mye melk, puppene sprenger til enhver tid, og de er så ekstremt vonde og tunge. Er til vanlig D-E cup, og nå er de enda større, og sprenger helt sykt! Hva skal jeg gjøre? Klarer jo ikke en gang ha dyna over de, gjør vondt å stå og gå fordi de er så tunge, ømme og springende :/ vil jo ikke pumpe mer så jeg får enda mer melk :O æh!
Sent from my iPhone using BV Forum