friele
Elsker forumet
Jenta mi på 3,5 år ble bleietørr rett før hun var 3 år.Men hun har lenge nå hatt maaaange uhell..Det er hver dag nå.Både tiss og bæsj.
Jeg har prøvd det meste.Ikke lage noe styr av det,skryte og rose når hun er flink og går på do,belønningssystem,pratet masse med henne om dette.Ikke noe virker.Det funker en liten stund,men så gidder hun ikke mere.
Hun sitter i sofaen og tisser,rett på siden av doen,egentlig alle plass...
Det er likt i barnehagen.
Jeg ser forskjellen på om hun ikke rekker doen og har uhell og når hun faktisk bare ikke gidder å gå på do...
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.Jeg vil ikke ødelegge noe hos henne slik at hun skammer seg,og tar det med ro for det meste,men må si jeg er rimelig lei av dette...
Noen som har noen gode råd for hvordan jeg skal gå frem med dette???
Jeg har prøvd det meste.Ikke lage noe styr av det,skryte og rose når hun er flink og går på do,belønningssystem,pratet masse med henne om dette.Ikke noe virker.Det funker en liten stund,men så gidder hun ikke mere.
Hun sitter i sofaen og tisser,rett på siden av doen,egentlig alle plass...
Det er likt i barnehagen.
Jeg ser forskjellen på om hun ikke rekker doen og har uhell og når hun faktisk bare ikke gidder å gå på do...
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.Jeg vil ikke ødelegge noe hos henne slik at hun skammer seg,og tar det med ro for det meste,men må si jeg er rimelig lei av dette...
Noen som har noen gode råd for hvordan jeg skal gå frem med dette???