Kan noen gi meg en klem?

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
Min sønn er virkelig i trassalderen nå... og han skal ikke høre på mamman sin for alt i verden virker det som.. mens sambo skal han høre på.. han gjør ikke som jeg sier i det heletatt, er mest som om han stenger meg ute..

Og han har et voldsomt temperament for tiden.. kan bli kjempe sint for en bitteliten ting som han mener jeg har gjort feil eller hva som helst..
Jeg prøver virkelig å være tolmodig.. prøver å legge til rette for koselige gjøremål og kjekke ting.. men så blir det bare møtt med trass og sinne fra hans side..[:(]
Føler jeg som mamma er totalt mislykket, og det er ikke noen god følelse[:(] kjenner tårene presser på flere ganger daglig for tiden [:(]

Vil ikke være en sint og lei mamma..[:(] Vil bare kose meg med gutten min..!

Stor klem til deg!![:)]

Er litt sånn her i huset om dagen og,han driver virkelig og tester ut grensene hos meg,mens hos pappan er han mer medgjørlig.
Håper det går over snart hos dere,trøsteklem herfra

ORIGINAL: Daizy

Er litt sånn her i huset om dagen og,han driver virkelig og tester ut grensene hos meg,mens hos pappan er han mer medgjørlig.
Håper det går over snart hos dere,trøsteklem herfra

samme som hos oss det da.. det er ikke noe gøy..

håper det går fort over hos dere også! takk for trøsteklem![:)] sender en til deg også jeg!

dytter..

ORIGINAL: SLASHY

føler jeg er i samme situasjon.
klem til deg [;)]

off da. det er ikke noe gøy!

klem til deg også! og håper det går fort over for dere!

skjønner du kan føle degoppgitt,men hold ut.det er nå di tester oss ut!VIRKELIG!men man må bare holde på sitt [&:]

håper det snart går over.trøste klem til deg[:)]

ORIGINAL: stardust

skjønner du kan føle degoppgitt,men hold ut.det er nå di tester oss ut!VIRKELIG!men man må bare holde på sitt [&:]

håper det snart går over.trøste klem til deg[:)]

det er akkurat som om han vet nøyaktig hvilke tråder han skal dra i for at mamma skal bli irritert eller sint... men ja, jeg står på mitt, er ikke den som gir etter for raserianfall ol.. selv om det er tøfft[&:]

Takk!![:)]

Back
Topp