Kan noen gi meg en hobby?

• Trådstarter Trådstarter Byebye
  • Opprettet Opprettet
B

Byebye

Guest
Jeg har veldig lyst å begynne med noe... en hobby... har pleid å lage drops, men det blir for slitsomt nå... trenger noe jeg kan sitte å pusle med... merker veldig at tiden går treigt for jeg fikk plutselig veldig lyst å male huset... hahaha...

Noen som har noen bra forslag til meg? Jeg har ingen skjulte talenter så må bli noe jeg begynner med som amatør ;)

Scrapping... Det er så gøy!! Å shoppinga som må til er minst like moro[:D]

ORIGINAL: elink

Signerer på denne, og når du har først har utstyret til scrapping er det veldig morsomt å lage kort også. [:)]

ORIGINAL: Histepist

ORIGINAL: elink

Signerer på denne, og når du har først har utstyret til scrapping er det veldig morsomt å lage kort også. [:)]

e helt enig med disse damene her ja!! det er det jeg pusler på med om kveldene når lillemann har lagt seg her! kjempekjekt!!

Jeg har gjort/gjør mye forskjellig.

Strikking er jo praktisk nå som man venter en liten.

Jeg lager mye smykker i gaver til folk. - er dyrt første gangen man skal kjøpe inn, men gull å ha liggenden å smelle sammen et smykke om noen har bursdag.

Har i perioder malt og tegnet litt. Er ingen flink kunstner, men alle blir bedre med litt øving=)

sying kan være gøy. Skaffet meg symaskin et par år tilbake=)

ellers er trening en sunn hobby, som jegselv er veldig dårlig på=) men prøver da;)

va med hekling?

Jeg driver å broderer Julekalender til Niklas nå, så skal jeg begynne med å lage ett sengteppe til den lille senere[:D]

Jeg har en side med MASSE forslag!! www.marthastewart.com [;)] Der er det muffinsoppskrifter i alle smaker og fasonger, takhøye kaker, hjemmelagde grillsauser, syprosjekter, blomstermorro og m.m

ORIGINAL: Markmusa

Jeg har en side med MASSE forslag!! www.marthastewart.com [;)] Der er det muffinsoppskrifter i alle smaker og fasonger, takhøye kaker, hjemmelagde grillsauser, syprosjekter, blomstermorro og m.m

men da vet jeg hvem jeg skal kontakte når jeg skal ha kaker [8D] deg markmusa [:D]

ORIGINAL: leia81

ORIGINAL: Markmusa

men da vet jeg hvem jeg skal kontakte når jeg skal ha kaker [8D] deg markmusa [:D]

Hehehehehe!! [:D] Har faktisk funnet bryllupskaken min der, som jeg skal bake selv! (med litt hjelp såklart [;)] ) Jeg er ikke noe spesielt flink, men er ikke redd for å prøve og da går det som regel bra! [:D]

Er ikke den her nydelig så vet ikke jeg!! [;)]

woow den var fin..... tenk å kunne lage no sånt [:-]

woow den var fin..... tenk å kunne lage no sånt [:-]

Ja jeg synes den er supernydelig [:D] håper jeg får den til, vi skal ikke gifte oss før neste år så jeg må nok øve meg noen ganger først tror jeg. [;)]

har planer om å gifte oss til neste år vi å... når på året skal dere? vi tenkte i august...

du kan strikke sitteunderlag[:)] det gjør jeg nå...krever liiite strikkekunskaper..noe som passer meg yppelig..
og så er det fine gaver og gi bort...

har planer om å gifte oss til neste år vi å... når på året skal dere? vi tenkte i august...

Jeg er litt usikker faktisk. Jeg har ikke bestemt meg for tema ennå... Jeg har snevra inn til 3 tema.

1. Sommer, da blir det privat strand, store tønnegriller, kald pils og drikke i sjøen, store seilduker som tak/skygge, langbord/benker med store puter og tepper på. Masse friske selvplukka blomsterbuketter og glasslanterner i store greiner.

2. Vinterbryllup på Røros med fakkler, hest og slede, reinsdyrskinn og vilt på menyen.

3. Er det tradisjonelle bryllupet med sølvbestikk, hvite store duker, høye blomster og høye lysestaker.

hva med dere? (Kanskje vi ikke skal "stjele tråden til Minigull? Lage en ny tråd? [:)] )

anbefaler perling av smykker

scrapping,(album, kort, små bokser, presanger. d går an å scrappe,pynte på mye,) og det som er genialt at du kan søke på nettet å finne mange layouter(oppskrifter) til albumsider så du kan få masse inspirasjon. men d er litt dyrt til å begynne med, (tips bruk nettbutikkene) men så kan du jo lage veldig koselig album til den lille i magen, Jeg scrapper selv sånn boken om meg til mini, sånn som man skriver første gang alt mulig skjer.

vi kunne godt hatt en egen bryllupstråd;)

ORIGINAL: førsteknøtt

scrapping,(album, kort, små bokser, presanger. d går an å scrappe,pynte på mye,) og det som er genialt at du kan søke på nettet å finne mange layouter(oppskrifter) til albumsider så du kan få masse inspirasjon. men d er litt dyrt til å begynne med, (tips bruk nettbutikkene) men så kan du jo lage veldig koselig album til den lille i magen, Jeg scrapper selv sånn boken om meg til mini, sånn som man skriver første gang alt mulig skjer.

vi kunne godt hatt en egen bryllupstråd;)

Heng deg på den som heter Markmusa [;)]

Liker å bake, men er jo ingen som spiser alle de kakene så er litt bortkasta :P Også er det så kjedelig å rydde opp etterpå :P

Kanskje jeg skal lage en fin bok til mini i magen... hjemmelaga album :D ikke så dum ide :P

Gjør ikke noe at dere skravler litt om andre ting i tråden min :P

Takk for mange fine svar :)

Back
Topp