kan noen gi meg 10 minutter

Dollface

Forumet er livet
VIP
med litt energi, så får jeg shina gjesterommet ferdig til vi får folk etterpå?
Senga er nemlig full av leker T ikke vil ha på rommet sitt lenger....

Men jeg ligger så godt i sofaen.... veldig godt... mmmmmmm..... zzzzzzzz......

Beklager, trenger energien min selv. Er pumpa etter å pakket og ryddet og styret, og pakket bilen full to ganger, og båret det ut av bilen og opp trapper osv... 
Utrolig hvor sliten man ble av å gjøre så lite, det vises jo nesten ikke i huset at jeg har begynt flyttingen. Heldigvis får jeg brukt formiddagen i morgen også, så tar vi selve flyttingen på søndag.

Hater å flytte!

Trone skrev:
Jeg kan komme jeg! For jeg tar jo plassen din når jeg er der, så da  må du jo gjøre noe, ha ha ha!!

årna biffen sjæl.. nå har jeg satt over pizzadeig også gitt og snart... når tre unger er i seng venter en halv plate melkesjokolade med daim og kald kald pepsi max.... snart er sånn ca tre-fire timer... så jeg har tatt forhåndsregler og smugstartet allerede....

he he he!!! 

Men det skal sies, jeg syntes du har vært grisegod som har gjort i stand og i tillegg laget deigen og alt det der. Var ikke lite prosjekt du hadde satt i gang oppe! Du kan være mer en fornøyd med innsatsen din nå!! :) Ti tomler opp!!! :)

Trone skrev:
he he he!!! 

Men det skal sies, jeg syntes du har vært grisegod som har gjort i stand og i tillegg laget deigen og alt det der. Var ikke lite prosjekt du hadde satt i gang oppe! Du kan være mer en fornøyd med innsatsen din nå!! :) Ti tomler opp!!! :)

Det var ikke mye igjen altså.. bare sto noe greier i senga.. :) Satt det igrunn bare ned på gulvet.. krakk som nattbord og ei lita lampe på siden.. Feeerdig.. haha..

Back
Topp