Kan noen fortelle meg?

LilleV

Glad i forumet
Jeg er førstegangs.. og vet dermed ikke hva alt som skjer i kroppen er/skyldes [8D]
Men noen ganger får jeg noe som kan minne om støt i magen, eller en slags sammentrekning- det er ikke vondt, bare rart og varer bare noen sekunder..

Noen som vet hva dette er? [:)] Bare lurer, det er ikke noe jeg tror er farlig eller noe som helst, er som sagt ikke vondt eller no- bare rart =p

Det er ikke bare babyen som sparker da? [:D]

nei, det er ikke samme følelsen [8D]
hehe, vanskelig å forklare..

kan ver kynnere... har isje hatt eller kjent noge t d men beskrivelsen du seie e vel kynnere :)

kanskje d kan ver kynnere ja.. har jo ikke peiling koss d føles eg [8D]

svangerskap e fascinerande! [:)]

nei eg vett heller isje koss d kjennes ut, men ut i fra folk så kjennes d ut så sammentrekning i magen..men kan sikkert kjennes ut som en form for mageknip tror eg hehe som vare bare nogen sekunder for så å gi seg. kanskje d hjelpe på å stryke litt på magen :)

jaha fordi? har isje hørt noge om.. tenkte d konne roa d ner på et vis d va litt plagsomt

Blir magen din helt stram? Da e d sikkert kynnera[:)] Har åsså d, merke dem bare når æ ligg da, når æ e oppe å går eller sitt så merke æ dem ikkje i d hele tatt[:)]

Vugge: Koffer ska man ikkje stryke på magen når man har kynnera?[8|]

har også hørt at man ikke skal stryke på magen når man har kynnere, fordi man da stimulerer livmora eller noe i den dur.. 

Hvis du, reiser deg opp og beveger deg litt, kanskje det går over? Gjør som regel det på meg når jeg har kynnere![:)][:)]

Jeg tror jeg vet hvordan du har det..er andregangs fødende og kan ikke huske at jeg kjente sånne "støt" første gangen.
skal til jordmoren i morgen så tenkte jeg skulle høre med henne hva det evt kan være!!

det er skikkelig ekkelt idet det skjer...sikkert ikke noe farlig,men skal gi beskjed jeg hvis jeg får et svar av henne=)

Høres ut som kynnere ja. Man skal ikke stryke seg på magen om man har endel kynnere (var innlagt med det, derfor jeg vet). Hvis de er ubehagelige så legg deg ned og de skal gå over ganske kjapt[;)]

ORIGINAL: *maMma* 85

Jeg tror jeg vet hvordan du har det..er andregangs fødende og kan ikke huske at jeg kjente sånne "støt" første gangen.
skal til jordmoren i morgen så tenkte jeg skulle høre med henne hva det evt kan være!!

det er skikkelig ekkelt idet det skjer...sikkert ikke noe farlig,men skal gi beskjed jeg hvis jeg får et svar av henne=)

ja, gi meg en oppdatering [:)]

ORIGINAL: Eltana

ORIGINAL: LilleV

Jeg er førstegangs.. og vet dermed ikke hva alt som skjer i kroppen er/skyldes [8D]
Men noen ganger får jeg noe som kan minne om støt i magen, eller en slags sammentrekning- det er ikke vondt, bare rart og varer bare noen sekunder..

Noen som vet hva dette er? [:)] Bare lurer, det er ikke noe jeg tror er farlig eller noe som helst, er som sagt ikke vondt eller no- bare rart =p

Jeg hqr også det samme!!! Og legen jeg var hos i går mente på at det kunne være tarmene som jobber.

Hihi, skal ikke se vekk fra det- alt som skjer inni kroppen nå alså! [8D]

jeg spurte jordmor i dag..
hun trodde kanskje at det var noen nerver som kom i klem...Hun sa masse,men skjønte ikke alt..det jeg fikk med meg var at det hvertfall ikke var noe farlig=) kunne også være væskeansamlinger ...

Back
Topp