Kan noen fortelle meg..

Trollmoren

Betatt av forumet
...har egentlig ikke så lyst å vite dette da...og bør vel egentlig ikke tenke så mye på det...men....jeg bare lurer... ved en spontanabort...blør man mye da? Har man VELDIG vondt? Og mister man alle symptomer på graviditet rett etterpå?:...og blør man leenge eller bare akkurat når man mister liksom... Er bare så superbekymret siden jeg har blødd i noen dager nå...men det er ikke vondt da..og kommer bare blod når jeg er på toalettet...ikke no særlig ellers liksom... men kjenner denne strekken i magen noen ganger i dag da...som når magen vokser...eller livmoren..
Uff...ble litt rotete dette, men er bare så fortvilet, redd og alt nå..jeg  vil jo sååå gjerne at denne lille engelen min skal vokse seg stor så jeg får hilst på den i mars[:(]

MAMMAS LILLE ENGEL...ER DU DER ENDA????

Da jeg mistet blødde jeg ganske mye, som ved en skikkelig mens. Hadde i tillegg veldig vondt i magen og det kom takvis. Som svake rier. Men jeg var jo 12 uker på vei. Du har ikke vært på UL ennå?? Hvis det bare er noen dråper blod(sånn som det hørtes ut at det er) tror jeg heller det kan svak blødning pga at det vokser i magen. Og det har vel heller ikke kommet klumper eller levret blod heller. synes du skal tenke positivt jeg. Du har sikkert time hos lege/UL snart da tenker jeg du får bekreftet at alt står bra til!![;)][;)] Det er jo veldig bra at du ikke har vondt da!![:D]

ORIGINAL: Luremus

Da jeg mistet blødde jeg ganske mye, som ved en skikkelig mens. Hadde i tillegg veldig vondt i magen og det kom takvis. Som svake rier. Men jeg var jo 12 uker på vei. Du har ikke vært på UL ennå?? Hvis det bare er noen dråper blod(sånn som det hørtes ut at det er) tror jeg heller det kan svak blødning pga at det vokser i magen. Og det har vel heller ikke kommet klumper eller levret blod heller. synes du skal tenke positivt jeg. Du har sikkert time hos lege/UL snart da tenker jeg du får bekreftet at alt står bra til!![;)][;)] Det er jo veldig bra at du ikke har vondt da!![:D]

Dette minner meg ikke om en mens engang siden det kommer blod nesten bare når jeg er på toalettet...lite imellom så lenge jeg klarer å holde meg i ro..litt mer hvis jeg ikke klarer det[&o] Men jeg prøøøver jo å følge legens råd om ro og hvile da[:)] er bare noen dråper som kommer ja....ikke sånn at det renner ut liksom..(sorry detaljer as..hehe)..og ikke klumper eller levret blod...har kommet bittelitt klumper men de er jo som små brødsmuler da..og de kommer baaare hvis jeg ikke klarer å være i ro... Jeg har time på UL tirsdag, men synes jo at tiden går såååå sakte[&o]

MAMMAS LILLE ENGEL...ER DU DER ENDA???

ORIGINAL: Trollmoren

ORIGINAL: Luremus

Dette minner meg ikke om en mens engang siden det kommer blod nesten bare når jeg er på toalettet...lite imellom så lenge jeg klarer å holde meg i ro..litt mer hvis jeg ikke klarer det[&o] Men jeg prøøøver jo å følge legens råd om ro og hvile da[:)] er bare noen dråper som kommer ja....ikke sånn at det renner ut liksom..(sorry detaljer as..hehe)..og ikke klumper eller levret blod...har kommet bittelitt klumper men de er jo som små brødsmuler da..og de kommer baaare hvis jeg ikke klarer å være i ro... Jeg har time på UL tirsdag, men synes jo at tiden går såååå sakte[&o]

MAMMAS LILLE ENGEL...ER DU DER ENDA???

Hadde selv blødning på tirsdag. Men er ikke helt skrekkslagen enda. Var bare den ene gangen og det var ikke mye. Var til UL samme dagen. Legen fikk ikke sett godt nok til å kunne si noe sikkert, men trodde det stod bra til. Så jeg skal til ny UL på tirsdag for å skjekke en gang til og for å måle HCG. Men er ikke så veldig redd da jeg har maaaange graviditetssymptom.

Så da får vi begge vite på tirsdag. Har også fått beskjed om å ta det med ro. Har gjort det i 4 dager nå og holder på å kjede meg i hjel.... Men satser på at alt står bra til med oss begge og at spirene vokser og gror som de skal!![:)][:)]

Back
Topp