Kan noen fortelle meg

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Hvordan det var med alle disse medisinene. nesespray, sprøyter og el sprøyte.... husker jo ingeting iom at det er 4 år siden sist. Har nok fortrengt alt :P

Tror vi fleste fortrenger det jeg ;) er jo en slitsom prosess, men samtidig så spennende!! Sår nese og øm mage, full av luft og trøtt som en dreia strømpe... Men det er lissom noe så spesielt med det at det er litt moro også :D
Når skal du igang igjen? :)

Hva lurer du på?

Hit me!

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Hvor lenge sprayer man å når i syklus starter man

Sent from my iPad using BV Forum

Tror vi fleste fortrenger det jeg ;) er jo en slitsom prosess, men samtidig så spennende!! Sår nese og øm mage, full av luft og trøtt som en dreia strømpe... Men det er lissom noe så spesielt med det at det er litt moro også :D
Når skal du igang igjen? :)
Er på vei ned i vekt. Har 3.5 kg igjen. Skal opereres i begynnelsen av april men håper å komme igang seint april eller i mai

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har ikke brukt spray, så jeg vet dessverre ikke:(

Da har du mye spennende å se frem til :D

Jeg har pleid å begynne på spray rundt syklusdag 20, og har sprayet i alt fra 2 til 6 uker. Deretter sprøyter fra 8 til 12 dager. EL-sprøyten settes etter at de på UL har sjekket at folliklene er store nok, og deretter er det vel 36 timer til uttak.. Men dette varierer jo veldig fra person til person...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Takk for svar:) var igjennom denne karusellen for 3-4 år siden som resulterte i datteren min

Back
Topp